Denizli, Aydın ve Muğla illerinde yaklaşık 3 milyon kişiye
elektrik dağıtım hizmeti sağlayan ADM Elektrik Dağıtım; tüketicilere daha
kaliteli ve sürdürülebilir elektrik enerjisi sunulması adına planlı bakım ve
iyileştirme çalışmaları gerçekleştiriyor.
Planlı bakım ve iyileştirme çalışmaları, belirlenen gün ve
sürede bir dizi hizmet nedeniyle uygulanıyor. Elektrik dağıtım hatlarının
bakım, onarım ve yenileme çalışmaları ile beraber yeni yatırım projelerinin devreye
alınması esnasında programlı kesinti yapılmasına ihtiyaç duyuluyor. Can, mal ve
çevre güvenliğinin sağlanması amacı ve mevcut yasal düzenlemeler gereği
elektrik yüklü hatlarda çalışma yapılmasının mümkün olmaması nedeniyle elektrik
kesintisi yapılıyor.
Şirket, geçtiğimiz günlerde #admelektrikbilgiveriyor etiketi
ile sosyal medya hesaplarında planlı bakım ve iyileştirme çalışmaları hakkında
yeni bir paylaşım serisine başladı. Planlı bakım ve iyileştirme çalışmalarının
neden yapıldığına dair açıklama ile başlayan seride, planlı ve öngörülemeyen
kesintilerin farkı, bir bölgede neden planlı bakım ve iyileştirme çalışması
yapıldığı gibi tüketicileri bilgilendiren önemli detaylar paylaşılacak.
Planlı bakım ve iyileştirme çalışmaları kapsamında can, mal,
çevre güvenliği ve yasal düzenlemeler gereği programlı bir şekilde elektrik
kesintisi yapılmasına gerek duyuluyor. Planlı bakım ve iyileştirme çalışmaları
ile öngörülemeyen kesintilerin engellenmesi amaçlanıyor.
Planlı bakım ve iyileştirme çalışmalarının, daha kaliteli
hizmet ve uzun ömürlü memnuniyet için yapıldığını vurgulayan ADM Elektrik
Dağıtım yaptığı yazılı açıklamada ise anlık kesintilerin öngörülemeyen teknik
sebepler, dış faktörler ve olumsuz hava koşulları nedeniyle oluşan istenmeyen
kesintiler olduğunu ve bu yönleriyle planlı kesintilerden farklı olduğunu
belirtti.
Şirketin SCADA Merkezi ile hizmet verilen 3 ilde elektrik
dağıtım hatları her an takip ediliyor ve analizler yapılıyor. Öngörülemeyen
kesintilere saniyeler içerisinde kontrol merkezinden müdahale ediliyor.
Farklı iletişim mecraları kullanarak tüketicilerini
bilgilendiren ADM Elektrik Dağıtım, planlı bakım ve iyileştirme çalışmalarını
şirketin farklı iletişim kanalları aracılığıyla 48 saat öncesinden duyuruyor.
Yenilenen, tüketici dostu ara yüzü ile kolay kullanım sunan
www.admelektrik.com.tr adresli şirketin web sitesinde yer alan “Planlı
Kesintiler” bölümü ile nerede, ne zaman, ne sürede planlı kesinti yapılacağı
bilgisi paylaşılıyor.
Şirketin mobil uygulamasını Android ve IOS platformlarında
ücretsiz indiren tüketiciler de uygulama aracılığıyla planlı bakım ve
iyileştirme çalışmalarını takip edebiliyor. Ayrıca tüketiciler 0850 800 0 186
numaralı çağrı merkezini arayıp, planlı bakım ve iyileştirme çalışmaları
hakkında bildirim almayı talep edebiliyor. İsim, soyisim, tesisat numarası, cep
telefonu numarası ve e-posta bilgilerini paylaşan tüketiciler tercih ettikleri
yönteme göre, SMS (Bilgi Mesajı) veya
e-posta aracılığıyla planlı kesintiler öncesinde bilgi
alabiliyor.