Humanica Yönetim
Danışmanlığı’ndan Dr. Barbaros Kon tarafından gerçekleştirilen eğitim
programında; değişim yüzyılında değişen trendler, müşteri kimdir, ne ister,
müşteri beklentileri, hizmet kalitesi, markalaşmış müşteri deneyimi, satışa
giriş, kişisel imaj, kişisel marka olmak, müşterilerde güven uyandırma, dostluk
ilkesi, müşterinin özdeğerini yükseltme, fiyat direnciyle başa çıkararak fiyat
itirazlarının karşılanması, satışta ve marka olmada basit olma ile liderin
zıttı olma gibi konu başlıkları üzerinde duruldu.
Eğitmen Barbaros Kon, satışın
asıl amacı, şirket için en değerli müşteriyi bulmak ve bu müşteriye sonsuza dek
elinde tutacakmış gibi davranmaktır. Bunların doğal sonucu olarak şirketin para
kazandığını ve kar elde ettiğini belirterek şunları söyledi:
“Kendilerine ve
başkalarına olumlu tavırlar sergileyenler genellikle mükemmel satıcı olurlar.
Tecrübeler ve araştırmalar gösteriyor ki; farkındalığı olanlar kendilerinin
farklı olduklarını bilirler. Farklı olduklarını bilenler fayda yaratabilirler.
Fayda yaratabilenler fark yaratabilirler. Fark yaratabilenler fırsatları
değerlendirebilirler ve ancak fırsatları değerlendirebilenler finale
koşabilirler. Bu nedenle satış alanında başardığınız her şeyin %80’i dünyayla
ilişkinizde kendinizi nasıl düşündüğünüz ve hissettiğinizin kalitesiyle
belirlenir.”
Eğitim programı,
yapılan bilgilendirmelerin ve paylaşımların ardından soru-cevap bölümüyle devam
etti.