Toplantıya
Milli Eğitim Müdürü Süleyman Ekici, İl Milli Eğitim Müdür Yardımcıları Şener
Bayram, Mustafa Özevcimen, Hüseyin Başgün ve Ragıp Çelik, İl Milli Eğitim Şube Müdürleri Şaban
Altınsuyu, 19 İlçe Milli Eğitim Müdürü katıldı.

İl
Milli Eğitim Müdürü Süleyman Ekici toplantıda yaptığı konuşmasında “06 Eylül 2021’de
eğitim öğretime başlamış olacağız. Okullarımız hijyen ve sağlık açısından tüm
önlemlerini almış bir şekilde öğretmen ve öğrencilerini bekliyor. Bakanlığımız
tarafından salgınla mücadele kapsamında okullarımıza okul girişlerinde bir
temiz maske kutusu, atık maske kutusu ve dezenfektan standardı getirildi.

Geçtiğimiz
yıl başlatılan TSE standartlarında “Okulum Temiz” belgelendirmeleri
çalışmalarımız devam ediyor. Okullarımız geçtiğimiz yıl olduğu gibi bu yıl da
tekrar Okulum Temiz denetimlerinden geçti. İlimizdeki tüm okullarımız
belgelerini aldılar. Bu belgeler okullarımızın hijyen ve sağlık konusunda
güvenirliliğinin en önemli kanıtıdır. Velilerimiz kıymetli öğrencilerimizi
gönül rahatlığı ile eğitim yuvalarına gönderebilirler. Eğitim yöneticileri
olarak önceliğimiz çocuklarımızın sağlığıdır.
Eğitimin niteliğinin ve başarısının artırılması adına insana dokunan projelerimizi daha da artıracağız. Sayın Bakanımız Mahmut Özer’in de vurguladığı gibi “Fırsat Adaleti”ni tüm öğrencilerimize götürmeliyiz. Bunu da saha hâkimiyetimiz ile başaracağız. İlimizin dört bir yerine ulaşarak, öğretmen ve öğrencilerimizin yanında olacağız. Eğitimin tüm imkânlarını dört bir yana götüreceğiz.
Bakanlığımızca 2020 yılında hayata geçirilen “Mesleki Eğitimde 1000 Okul' projesi son yıllarda mesleki eğitimde kalitenin artırılmasında en önemli adımlardan birisini oluşturdu. İlimizde proje kapsamında 14 mesleki eğitim okulumuz yer aldı. Bu süreçte okullarımızda inanılmaz değişimlere şahit olduk. Değişim ve gelişimler hızla devam ediyor.
Tüm
bunlar planlama ve ekip çalışması ile oluyor. Başarı için bir emek, bir ilim ve
bir irfan olması gerekiyor. Sahada olan güzel çalışmalarımızı genele yayarak
adeta bir çarpan etkisi oluşturun. Yöneticisi, öğretmeni ve personeli ile
nitelikli ve dinamik bir kadroya sahibiz. Tüm bunlar en güçlü yanımızı
oluşturuyor. Sahada bu gücümüzü kullanacağız.
Değerli
müdürlerimiz sizler kendi ilçelerinizde eğitimi liderisiniz. İlçelerinizdeki
eğitim çalışanları sizlerin öndeliğinizde çalışmalarını sürdürüyorlar. Eğitim
çalışanların+
ız ile koordinasyonunuz ne kadar yüksek olursa
eğitimde başarı ve kalite de o denli yüksek olur.
2021
LGS’de ilimiz Türkiye ortalamasının üzerinde bir başarıya imza attı. İlimizin
elde ettiği başarılar tesadüf değildir. Geçmiş yıllardan gelen başarılarımız
istikrarlı bir şekilde devam etmektedir. Gelecek yıllarda da başarılarımızı
artırma adına öğrencilerimizin yapısına uygun ders dışı etkinliklerimiz devam
edecek. Öğrencilerimizin ilgi ve kabiliyetlerine yönelik yapılan tüm bu
çalışmalar akademik başarıyı da olumlu etkilemektedir.
Denizli
İl Milli Eğitim Müdürlüğü olarak 2021-2022 eğitim-öğretim yılında hazırız” dedi.




