Kemalin Askerleri'neMilli Mücadele'nin isimli/isimsiz kahramanlarına...Kuvvacı Yüreklere...Minnetle!.. Önce şu üç anekdot Kurtuluş Savaşı’na‘’Yunan Tiyatrosu’’,‘’Mustafa Kemal Paşa’ya da‘’Ulu Mikrop’’ diyen alçaklara gelsin!: ‘’Kapı büyük bir gürültüyle açıldı, çıldırmış gibibir teğmenle emir subayı yuvarlanırcasınaiçeri daldılar.Teğmen ‘generalim..’diye inledi.’Süvariler..Binlerce süvari…’‘Ne diyor bu?’Emir Subayı açıkladı;‘’Türk Süvari Kolordusu, cephe gerimize sızmış efendim.’Trikupis ve Kurmay Başkanı dehşet içinde ayağa fırladılar’’ İkincisi;'’Paşalar ve karargahları sabah erkenden Kocatepe’ye gelmişlerdi.Yunan savunma sisteminin adım adım çöküşünü seyrediyorlardı.Yalnız Çiğiltepe karşısındaki 57.Tümen bir türlü ilerleyememişti.Mustafa Kemâl Paşa çok sevdiği komutanı Albay Reşat Bey’iteşvik için bizzat aradı. ’Sorun mu var’ diye sordu,‘’Yarım saat sonra ulaşacağım efendim. Söz veriyorum’’ yanıtını aldı.Yarım saat dolmuş, Çiğiltepe düşmemişti...Paşa, yeniden Albay’ıyla görüşmek istedi.Emir Subayı Reşat Bey’in intihar ettiğini,bir de not bıraktığı iletti.Notta mı ne yazıyordu?:‘’Yarım saat içinde size o mevziyii alma sözü verdiğim haldesözümü yapamamışolduğumdan dolayı yaşayamam!" Son anekdot;‘’3.Alay Komutanı Yarbay Ferit gözlerine inanamadı.Binlerce Yunanlının içinde kalan 23 erden 17’si,şehit yüzbaşılarının ve arkadaşlarınıncesetleriyle birlikte geri gelmişti.O korkunç kalabalığın içinden nasıl kurtulupgeldiklerini anımsayamıyorlardı. Gelmişlerdi işte!Yarbay hepsini öptü, ödül olarak her birineçay şekeri parçası verdi.Verecek başka bir şey yoktu!’’Emperyalizm böyle ezilmişti, Anadolu macerasıböyle sona erdirilmişti ey müfteriler, ey hainler! xxx Kurtuluş Savaşı destanını yazan tek ozan Nâzım Baba56 yıl önce 30 Ağustos’ta Budapeşte ‘’Bizim Radyo’’ya bakın ne demiş?:"30 Ağustos; bizim Türkler’in en büyük bayramlarındanbiri ve zannediyorum ki yalnız bizim değilinsanlığın bayramlarından biri.Çünkü, 30 Ağustos’ta, ilk defa biz Türklerinsanlığa sömürgeciliğe karşı ve emperyalizmekarşı muzaffer olabilmenin yollarından birini gösterdik.Bu da sömürgeciliğe karşı silah elde çarpışmakla olur. Ve sömürgeciliğin her şeye rağmen yıkılmaya mahkumolduğunu gösteren milletlerden biri de benim milletimdir.Bunun için cidden bu bayram büyük bayramdır. Ve bir daha tekrar ediyorum.Yalnız Türk milletinin bayramı değil,insanlığın da bayramlarından biridir!’’Ya Gandhi..Gandhi ne demeç vermişti süreçte ?:‘’Haydi beni de bir daha tutuklayın İngilizler!Ama tutuklayarak ve öldürmekle iş bitmiyor.İşte öldü sanılan Türkler cenaze törenleriiçin hazırlanan tabutlarını katillerininbaşlarına geçirdiler!’’ xxx Sonra...Sonrası Cahit Külebi’den;‘’Kattı Kemal Paşanın ordusu sürdü gitti,Yetiştikçe vurdu düşmana,Hayın düşman sarhoş gibi sallana sallana,On beş günde İzmiri dar buldu,Ölen kurtuldu, sağ kalan teslim oldu,Kaçtı gemiler...Alnı sargılı, kolu sargılı, boynu sargılı,Ahmetler,Bekirler,Aliler,Mahmutlar,Kâzımlar,İsmailler,Peşlerinden yettiler,Diz çöküp Kordonboyuna,Ta yürekten çekip tetiği,Gemilere yaylım ateş ettiler,Bu ne inançtı ki, Gazi Paşa! Atının teri kurumadan,Sürüp gittin yeni yeni savaşların peşinde...’’
‘’Atatürkönderliğindeki Türk ulusunun, emperyalizmiyerli ve yabancı işbirlikçileri ile Anadolu yaylasınagömdüğü tarihtir30 Ağustos 1922…’’Tarihçi-Yazar Sinan Meydan Dostumuz bu tümceyletanımlar "Büyük Zafer"i.Kurtuluş Savaşı dünyanın da haklı gördüğü en kutsal savaşlardandır.Bir enkazdan yepyeni çağdaş bir devlet kurulmasına yol açmıştır.Vee, elbette, çağdaş ileri ve güzel olan her şeyimiziborçlu olduğumuz "Kemâl’in Askerleri",gazilerimizasla unutulmayacaktır!.. xxx Turgut Özakman’ın"Çılgın Türkler''in ‘’sonsöz’’ünde yazdığı gibi;‘’Cumhuriyeti yıkmak için çabalayanların,alçakların, müfterilerin uydurdukları yalanlarla dolanlarladolu sahte tarihe de inanmayın, yalanın yoldaşı da olmayın!’’ Atatürk’ün sözüyle noktayı koyalım:‘’Bu eser, milletimin hürriyet ve istiklal fikrinin ölmez abidesidir!Bu eseri meydana getiren bir milletin bir evladı, bir ordunun Başkumandanı olduğumdan ilelebet mesut ve bahtiyarım!’’ #30AğustosZaferBayramı#YaşaMustafaKemâlPaşaYaşa
‘’Atatürkönderliğindeki Türk ulusunun, emperyalizmiyerli ve yabancı işbirlikçileri ile Anadolu yaylasınagömdüğü tarihtir30 Ağustos 1922…’’Tarihçi-Yazar Sinan Meydan Dostumuz bu tümceyletanımlar "Büyük Zafer"i.Kurtuluş Savaşı dünyanın da haklı gördüğü en kutsal savaşlardandır.Bir enkazdan yepyeni çağdaş bir devlet kurulmasına yol açmıştır.Vee, elbette, çağdaş ileri ve güzel olan her şeyimiziborçlu olduğumuz "Kemâl’in Askerleri",gazilerimizasla unutulmayacaktır!.. xxx Turgut Özakman’ın"Çılgın Türkler''in ‘’sonsöz’’ünde yazdığı gibi;‘’Cumhuriyeti yıkmak için çabalayanların,alçakların, müfterilerin uydurdukları yalanlarla dolanlarladolu sahte tarihe de inanmayın, yalanın yoldaşı da olmayın!’’ Atatürk’ün sözüyle noktayı koyalım:‘’Bu eser, milletimin hürriyet ve istiklal fikrinin ölmez abidesidir!Bu eseri meydana getiren bir milletin bir evladı, bir ordunun Başkumandanı olduğumdan ilelebet mesut ve bahtiyarım!’’ #30AğustosZaferBayramı#YaşaMustafaKemâlPaşaYaşa 



