• Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri
Anasayfa
  • Yaşam
  • Denizli Haberleri
    ÇameliPamukkale MerkezefendiAcıpayamBeyağaçBozkurtÇalÇardakGüneyHonazKaleSerinhisarTavasBuldanÇivrilBekilliBabadağBaklanSarayköy
  • Gündem
  • DENİZLİ BŞB
  • Siyaset
    Adalet ve Kalkınma PartisiCumhuriyet Halk PartisiİYİ PartiMilliyetçi Hareket PartisiDiğer Partiler
  • Ekonomi
  • Asayiş
  • DTO
  • Spor Dünya Sağlık Kültür-Sanat Bilim ve Teknoloji Magazin Eğitim Genel
  • Ara
A
Büyüt
A
Küçült
  1. Haberler
  2. Denizli Haberleri
  3. 4 MAHALLE KARANTİNAYA ALINDI
Denizli Haberleri
Yayınlanma: 16 Kasım 2017 - 09:14

4 MAHALLE KARANTİNAYA ALINDI

Denizli'nin Çivril ilçesinde görülen şarbon hastalığı nedeniyle Emirhisar, Haydan, Ömerli ve İnceköy mahalleleri karantina altına alındı.

Denizli Haberleri
16 Kasım 2017 - 09:14
1 dk okunma süresi
A
Büyüt
A
Küçült
4 MAHALLE KARANTİNAYA ALINDI
İlçe Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürü Ahmet Kocakaplan, şarbon nedeniyle 2 büyükbaş hayvanın telef olduğunu, karantinaya alınan mahallelerde 21 gün boyunca  büyükbaş, küçükbaş ve tek tırnaklı hayvan alım satımlarının yasaklandığını bildirdi.

Emirhisar Mahallesi'nde bir çiftçiye ait iki büyükbaş hayvan aniden rahatsızlaşarak telef oldu. İlçe Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü ekipleri, yaptıkları incelemenin ardından büyükbaş hayvanlardan örnekler alarak laboratuarda incelendi. İneklerin şarbon hastalığından öldüğünün tespit edilmesinin ardından, Emircik ve çevresindeki Haydan, Ömerli ve İnceköy Mahalleleri karantina altına alındı.

Karantina uygulaması başlatılan mahallelerde büyükbaş, küçükbaş ve tek tırnaklı hayvanların alım ve satım işlemleri durduruldu. Çivril İlçe Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürü Ahmet Kocakaplan, 4 mahallede şarbon hastalığına karşı aşılama çalışmalarına başlayacaklarını belirterek, şunları söyledi:

"Emircik Mahallesi'nde büyükbaş iki hayvan ölmüş. Şarbon hastalığından şüphelendik. Aldığımız örnekleri laboratuara gönderdik. Kesin olarak şarbon hastalığı olduğu tespit edildi. Emirhisar, Haydan, Ömerli, İnceköy mahalleleri karantinaya alındı. En az 21 gün süreyle küçük baş büyükbaş ve tek tırnaklı hayvanların alım satımı yasaklandı. Hastalığa rastlanmazsa karantina 21 gün sonra kaldırılacak. Emirhisar'da şarbon hastalığına rastlanan iki büyükbaş hayvan telef oldu. Hayvanların sütleri ve peynirleri imha edildi. Karantinaya alınan köylerde aşılama çalışmalarına başlayacağız."

ANASAYFAYA DÖNMEK İÇİN TIKLAYINIZ
İlginizi Çekebilir
Denizli’de ‘Mahallemde Maç Var’ turnuvası coşkulu finalle sona erdi
Denizli’de ‘Mahallemde Maç Var’ turnuvası coşkulu finalle sona erdi
Topluma Kazandırma Projesinde Yeni Mezunlar: Sürü Yönetimi Kursu Tamamlandı
Topluma Kazandırma Projesinde Yeni Mezunlar: Sürü Yönetimi Kursu Tamamlandı
Akbaş Barajı yüzde 82 doluluk oranı ile, son 9 yılın rekorunu kırdı
Akbaş Barajı yüzde 82 doluluk oranı ile, son 9 yılın rekorunu kırdı
DENİB'de Yeni Dönemin Kadrosu Belli Oldu
DENİB'de Yeni Dönemin Kadrosu Belli Oldu
DENİZLİSPOR’DA İSTİFA
DENİZLİSPOR’DA İSTİFA

Ana Sayfa
Yaşam
Denizli Haberleri
Gündem
DENİZLİ BŞB
Siyaset
Ekonomi
Asayiş
DTO
Spor
Dünya
Sağlık
Kültür-Sanat
Bilim ve Teknoloji
Magazin
Eğitim
Genel
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
  • Rss
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.

Yazılım: Tumeva Bilişim