• Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri
Anasayfa
  • Yaşam
  • Denizli Haberleri
    ÇameliPamukkale MerkezefendiAcıpayamBeyağaçBozkurtÇalÇardakGüneyHonazKaleSerinhisarTavasBuldanÇivrilBekilliBabadağBaklanSarayköy
  • Gündem
  • DENİZLİ BŞB
  • Siyaset
    Adalet ve Kalkınma PartisiCumhuriyet Halk PartisiİYİ PartiMilliyetçi Hareket PartisiDiğer Partiler
  • Ekonomi
  • Asayiş
  • DTO
  • Spor Dünya Sağlık Kültür-Sanat Bilim ve Teknoloji Magazin Eğitim Genel
  • Ara
A
Büyüt
A
Küçült
  1. Haberler
  2. Ekonomi
  3. 81 İLDE KULLANILACAK
Ekonomi
Yayınlanma: 20 Mayıs 2017 - 09:07

81 İLDE KULLANILACAK

Türkiye'de 15 yıl önce 6 olan doğalgaz kullanılan il sayısı hali hazırda 78'e yükselirken, gelecek yıl itibarıyla bunun tüm illere yayılması hedefleniyor.

Ekonomi
20 Mayıs 2017 - 09:07
1 dk okunma süresi
A
Büyüt
A
Küçült
81 İLDE KULLANILACAK
Dünyada doğal gazdan faydalanmanın gelişmişliğin bir ölçüsü haline geldiğini ifade eden Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (EPDK) Başkanı Mustafa Yılmaz,  Türkiye'de de artık enerji kaynaklarına erişim ve enerji tüketim miktarlarının konfor ve çağdaşlığın ölçüsü olduğunu vurguladı.

Halkın konforunu artırmak için önemli yatırımların hayata geçirildiğini ve bu yöndeki çalışmaların sürdüğünü anlatan Yılmaz, şunları kaydetti:

"2002 yılında 6 ilde doğalgaz kullanılabiliyordu. Şu an hali hazırda Türkiye'nin 78 iline doğalgaz ulaştı. İnşallah önümüzdeki yıl 81 ilimize doğalgazı ulaştırmış olacağız. Öte yandan şu an 350 ilçemizde doğal gaz var. Önümüzdeki 1-2 yıl içinde 250 ilçemize daha doğalgaz götüreceğiz. Halkımızın refah ve konforunu artırmak için bu çalışmalarımızı sürdürüyoruz."

REKABET GÜCÜNE KATKI

EPDK Başkanı Yılmaz, enerji kaynaklarının, enerjiye erişilebilirliğin ve maliyetlerdeki düşüşün önemli olduğunu, bu 3 konuda ilerlemeye sağlanmasıyla halkın daha rahat edeceğini, sanayi, teknoloji ve üretim bandının önemli aşamalar kaydedebileceğini bildirdi. Yılmaz, "Dolayısıyla halkımızın enerjiye erişimini ne kadar kolaylaştırırsak ülkemizdeki insanlarımızın konforunu o kadar artırmış oluruz.

Doğalgazda teknoloji ve sanayici olarak da aynı düzeyde gelişmişliğin gösterisi söz konusu. O yüzden enerji maliyetlerinin düşmesi ve enerjiye ulaşımın kolaylaşması kendi sanayicimizin rekabet edebilirliğini artırması açısından çok önemli oluyor. Bu yönde de çalışmalarımızı güçlü şekilde sürdürüyoruz." şeklinde konuştu.

ANASAYFAYA DÖNMEK İÇİN TIKLAYINIZ
İlginizi Çekebilir
Aydem Enerji, Inavitas ve Schneider Electric'ten Şebeke Dijital Dönüşümüne Stratejik İmza
Aydem Enerji, Inavitas ve Schneider Electric'ten Şebeke Dijital Dönüşümüne Stratejik İmza
Fiyatlar Düşünce Vatandaş Koştu: Anpa Gross'ta Yoğunluk Artıyor
Fiyatlar Düşünce Vatandaş Koştu: Anpa Gross'ta Yoğunluk Artıyor
DSO’dan ‘İnsan Kaynaklarında Dijitalleşme ve Bağlılık Odaklı Uygulamalar’ eğitimi
DSO’dan ‘İnsan Kaynaklarında Dijitalleşme ve Bağlılık Odaklı Uygulamalar’ eğitimi
DENİZLİ SANAYİSİ DEMİRYOLUYLA LİMANA BAĞLANIYOR
DENİZLİ SANAYİSİ DEMİRYOLUYLA LİMANA BAĞLANIYOR
HONAZ TÜRKÜLERLE COŞTU
HONAZ TÜRKÜLERLE COŞTU

Ana Sayfa
Yaşam
Denizli Haberleri
Gündem
DENİZLİ BŞB
Siyaset
Ekonomi
Asayiş
DTO
Spor
Dünya
Sağlık
Kültür-Sanat
Bilim ve Teknoloji
Magazin
Eğitim
Genel
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
  • Rss
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.

Yazılım: Tumeva Bilişim