• Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri
Anasayfa
  • Yaşam
  • Denizli Haberleri
    ÇameliPamukkale MerkezefendiAcıpayamBeyağaçBozkurtÇalÇardakGüneyHonazKaleSerinhisarTavasBuldanÇivrilBekilliBabadağBaklanSarayköy
  • Gündem
  • DENİZLİ BŞB
  • Siyaset
    Adalet ve Kalkınma PartisiCumhuriyet Halk PartisiİYİ PartiMilliyetçi Hareket PartisiDiğer Partiler
  • Ekonomi
  • Asayiş
  • DTO
  • Spor Dünya Sağlık Kültür-Sanat Bilim ve Teknoloji Magazin Eğitim Genel
  • Ara
A
Büyüt
A
Küçült
  1. Haberler
  2. Genel
  3. Acı büyük Güzel İzmir'de...
Genel
Yayınlanma: 31 Ekim 2020 - 18:12

Acı büyük Güzel İzmir'de...

Atilla Köprülüoğlu'nun yazısını okumak için tıklayın...

Genel
31 Ekim 2020 - 18:12
1 dk okunma süresi
A
Büyüt
A
Küçült
Acı büyük Güzel İzmir'de...
Herkes birbirine soruyor;
Nasıl bir 2020 bu...
Felaketler yılı!
Korona belası, terör, deprem... Bıktırdı hepimizi.
Corona yüzünden evlerimizde hapistik.
Şimdi de deprem nedeniyle eve giremiyoruz , sokaklara parklara atıyoruz kendimizi..

****
Hepimiz mutsuzusuz!
Yüzler gülmüyor...
Belirsizlik hepimizi etkilemiş...
Kiminle konuşsam uyku bozukluğundan şikayetçi...
(Ben dahil...) “

****
Düne dönelim...
"Yıkıldık" tek sözcükle...
Deprem, tsunami, can pazarı, çöken çok katlı binalar, ölüler, yaralılar, canla başla çalışan kurtarma ekipleri...
Dayanışma örneği veren ülkemin dört bir yanından gelen kurtarma ekipleri sadece bir amaç için gayrette; o da bir canı daha kurtarabilmek!
Her biriniz özveri örneğisiniz!
İtfaiye ekipleri, belediye birimleri,  AFAD, AKUT, polisler, sağlıkçılar, ambulanslar...
Somalı, Kırkağaçlı madenciler..
Enkazdan canlı çıkartılan canlar...
Sevinç çığlıkları...
Gözyaşları...
Yaralılar...
Ambulans sirenleri...
Kan anonsları...
"Çöktük" olduğumuz yerde...
Kahrolduk...
Televizyonların canlı yayın yaptığı o bina enkazını -ben de-  çok yakından  gördüm.
Hem de depremden 5 dk.sonra...

****
Bölgede 17 enkaz olduğu söyleniyor..
Ama -nedense- diğer enkazları kimse merak etmiyor...
Yıkılan binaların altındaki işyerlerinde kesilen kolonların hesabını kim soracak kim?
Sosyal medyada kin, nefret dolu çirkin paylaşımlarda bulunanlardan da!..

****
Cem Seymen'in şu twitter paylaşımları herşeyi özetliyor;
Bu depremde acı gerçeği yeniden gördük. 
İnşaat sektörü “ucuza üret, pahalıya sat” mantığıyla çalışıyor. 
İzmir’de çöken binaları kim yaptıysa ivedilikle ortaya çıkarılmalı ve en ağır cezalara çarptırılmalı. 
Pimi çekilmiş bomba misali bekleyen “imar affı” binaları denetlenmeli.
“İnsanlara mezar inşa eden müteahhitlerin değil kendi dertlerini kenara bırakıp kurtarmaya giden madencilerin ülkesini kurmamız gerek.”
Altına imzasını atmayacak olan var mı?

****
Bir kez daha büyük geçmiş olsun dileklerimle 
Güzel İzmirim...


ANASAYFAYA DÖNMEK İÇİN TIKLAYINIZ
İlginizi Çekebilir
Çameli'de Gökyüzünden Yağan Buz Üreticinin Umudunu Kırdı
Çameli'de Gökyüzünden Yağan Buz Üreticinin Umudunu Kırdı
Cengiz Bektaş Şiir Ödülü İçin Başvurular Başlıyor
Cengiz Bektaş Şiir Ödülü İçin Başvurular Başlıyor
Denizli Cumhuriyet Başsavcılığına Mustafa Akbulut Atandı
Denizli Cumhuriyet Başsavcılığına Mustafa Akbulut Atandı
Uçaklı Fakülte'de sorular büyüyor: Neden hâlâ kazma vurulmadı?
Uçaklı Fakülte'de sorular büyüyor: Neden hâlâ kazma vurulmadı?
MERKEZEFENDİ BELEDİYESİ'NİN İZMİRLİ DEPREMZEDELERE DESTEĞİ DEVAM EDİYOR
MERKEZEFENDİ BELEDİYESİ'NİN İZMİRLİ DEPREMZEDELERE DESTEĞİ DEVAM EDİYOR

Ana Sayfa
Yaşam
Denizli Haberleri
Gündem
DENİZLİ BŞB
Siyaset
Ekonomi
Asayiş
DTO
Spor
Dünya
Sağlık
Kültür-Sanat
Bilim ve Teknoloji
Magazin
Eğitim
Genel
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
  • Rss
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.

Yazılım: Tumeva Bilişim