Sabah saatlerinde Hükümet konağı önünde Atatürk Anıtına çelenk sunumuyla başlayan kutlama törenleri daha sonra Atatürk'ü Anma Gençlik Yürüyüşü ile devam etti.İlçe protokolü, öğretmen ve öğrenciler tören bandosu eşliğinde Cumhuriyet Meydanından Acıpayam Atatürk Stadyumuna kadar yürüdü. Acıpayam Atatürk Stadyumunda gerçekleşen kutlamalara, Acıpayam Kaymakamı Ali Şanlıer, Belediye Başkanı Dr. Hulusi Şevkan, Garnizon Komutanı Binbaşı İsmail Güdül, İlçe Emniyet Müdürü Zafer Dağ, Acıpayam MYO Müdür Yardımcısı İkbal Vurucu, İlçe Milli Eğitim Müdür Vekili Şahin Ünver, İlçe Gençlik Spor Müdürü Murat Kartal, Daire ve Kurum Amirleri, öğrenciler vatandaşlar katıldı. Günün anlam ve önemini belirten konuşmayı İlçe Gençlik Spor Müdürü Murat Kartal yaptı. Öğrencilerin halk oyunu atletizm gösterileri, şiirlerin okunmasının ardından 19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramımızda ilçemizde Okullar arasında düzenlenen Voleybol,Futsal ve Futbol müsabakalarında dereceye giren okullarımızın ödülleri ilçe protokolümüz tarafından verildi.
Denizli Haberleri
Yayınlanma: 19 Mayıs 2017 - 16:15
ACIPAYAM'DA BAYRAM COŞKUSU YAŞANDI
19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı tüm yurtta olduğu gibi Acıpayam’da da çeşitli etkinliklerle kutlandı.
Denizli Haberleri
19 Mayıs 2017 - 16:15
İlginizi Çekebilir




