Denizli’nin Serinhisar İlçesinde geçtiğimiz hafta yaşanan sel felaketinin ardından alt ve üst yapı da yaşanan bozuklukların düzeltilmesi için Serinhisar Belediyesi tarafından başlatılan çalışmalar hız kesmeden devam ediyor. Serinhisar Belediye Başkanı Mehmet Kobaş, “Olayın yaşandığı andan itibaren özveriyle çalışan personelimiz, selden kalan yıkıntı ve bozulmaları kaldırma işlemlerine devam etmektedir. Tüm halkımıza tekrardan hepimize geçmiş olsun” dedi.
Denizli Haberleri
Yayınlanma: 05 Eylül 2017 - 10:56
AFETİN İZLERİ SİLİNİYOR
Denizli’nin Serinhisar İlçesinde yaşanan doğal afetin ardından belediye ekipleri çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor.
Denizli Haberleri
05 Eylül 2017 - 10:56
İlginizi Çekebilir




