Emirhisar mahallesinde başlayan aşılama çalışmalarının Haydan, Ömerli ve İnceköy mahallelerinde devam edeceği belirtildi. Tarım Gıda ve Hayvancılık İlçe müdürlüğüne bağlı ekipler Şarbon karantinası sonrası Emirhisar mahallesinde aşılama çalışmalarına başladı. Büyükbaş hayvan yetiştiriciliği yapılan besihanelerden başlayan aşılama çalışmalarının hafta sonu da devam edeceği ve dört mahallede bulunan küçükbaş ve kanatlı tüm hayvanların aşılanacağı belirtildi. Aşılama çalışmalarının gecikmemesi için ikişer kişilik 6 ekip oluşturulduğu ifade edildi.Kaynak: (ÇHA) - Yeşil Çivril Haber
Denizli Haberleri
Yayınlanma: 17 Kasım 2017 - 14:23
AŞI ÇALIŞMASI YAPILDI
Denizli’nin Çivril İlçesinde şarbon hastalığı şüphesiyle karantinaya alınan 4 mahallede aşı çalışması yapıldı.
Denizli Haberleri
17 Kasım 2017 - 14:23
İlginizi Çekebilir




