Millet İttifakı Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Ümit Bahtiyar ilçe gezilerine devam ediyor. Bugün Baklan’da
vatandaşlarla buluşan Bahtiyar, Baklan’ın girişinde atlı konvoyla karşılandı.
Büyük sevgi gösterileri arasında ilçeye giriş yapan Bahtiyar, vatandaşlarla bir
araya geldi. Millet İttifakı Baklan Belediye Başkan Adayı Hakan Orhan’ın seçim
ofisini ziyaret eden Bahtiyar’a İYİ Parti Denizli Milletvekili Yasin Öztürk de
eşlik etti.
“SULAMA SORUNU KALMAYACAK”
Baklan gezisi sırasında vatandaşların dertlerini
dinleyen Bahtiyar, bölgedeki sulama sorunu ile ilgili kesin konuştu. Baklan
ovasındaki sulama sorununun 5 yıl içinde tamamen ortadan kalkacağının altını
çizen Bahtiyar, “Çivril, Çal, Baklan ovasındaki sulama sıkıntısı herkesin
malumu. Büyükşehir bize geçtikten sonra bu ovalarda 5 yıl içinde sulama ile
ilgili herhangi bir sıkıntı kalmayacak. Çivril’de de söyledim, Çal’da da
söyledim, Baklan’da da söylüyorum. Altını çiziyorum 5 sene sonra sulama sorunu
kalmayacak” dedi.

“15 YILDIR YAPAMAYANLAR UTANSIN”
Bahtiyar Baklan’daki altyapı ve üst yapı çalışmalarının
yetersizliğini vurgularken, “Bu çalışmalar zaten olması gereken çalışmalar. Biz
altyapı, üstyapı çalışmalarını hizmet olarak söylemiyoruz ki zaten olması
gereken, yapacağımız, vatandaşımızın hakkı olan çalışmalar bunlar. 21. Yüzyılda
bunlar yapılmadıysa 15 yıldır bu altyapıyı yapamayanlar utansın” dedi.
“BÜYÜKŞEHİR’İN ÖNCÜLÜĞÜ OLACAK”
Üreten Denizli Modeli ile çağdaş belediyecilik
hedeflerinden bahseden Bahtiyar, “Tüketen bir toplum olmaktan çıkıp, üreten bir
toplum olmak zorundayız. Bu noktada Büyükşehir Belediyesi’nin öncülüğü olacak.
Üretimin önünü açacağız. İnsanlarımızı üretimde birbiri ile yarışır hale
getireceğiz.
ARTIK YALNIZ OLMAYACAKSINIZ
Bizler üretimi arttırmak için ilk adımda sizleri desteklemek adına
ne gerekiyorsa yapacağız. Ekipman başta olmak üzere üretimi arttıracak her
türlü desteği vereceğiz. Denizli Büyükşehir Belediyesi olarak siz
çiftçimizin elinden tutacağız. Artık yalnız olmayacaksınız. Gerek kooperatif,
gerek birlik, gerekse şirket ortaklıkları ile sizlerle birlikte üreteceğiz.
Gübrelerinizi ve diğer bütün gider kalemlerini hep beraber satın alacağız. Toplu
alımlarla indirimler sağlanıp, satın alırken de kazanacaksınız. Üretimin
ardından ikinci aşamada ürünleri işleyerek katma değeri yüksek ürünler elde
edeceğiz. . Bölgelerimizde eksik işleme tesislerini kuracağız ve
hizmete sunacağız. Ürünleri işleyerek katma değeri yüksek ürünler
elde edeceğiz.Böylece üründen daha fazla gelir etmenin yolları açılmış
olacak.

BÜYÜKŞEHİR ÜRETİCİNİN
YANINDA OLACAK
Son aşamada ise Pazarlama konusu. Bu kısımda da siz
üreticilerimizi yalnız bırakmayacağız. Pazarlamayı üretici birlikler ve kooperatifler
aracılığıyla yapacağız.Yine Büyükşehir belediyesi olarak doğrudan alımlarla da
üreticimizin yanında olacağız. Eğer o yıl bir üründe zarar olacaksa biz
büyükşehir olarak bir taban fiyat belirleyerek sizden o ürünü alacağız. Sizleri
tüccarların eline mahkum etmeyeceğiz. Büyükşehir Belediyesi, üretimden satışa,
destekten doğrudan alımlara kadar geniş bir alanda üreticinin yanında olacak”
dedi.
“ÜRETEN DENİZLİ’Yİ HEP BİRLİKTE KURALIM”
Tekonolojik altyapı oluşturarak daha fazla ve kaliteli üretim için gayretle çalışacaklarının altını çizen Bahtiyar, “Üretim ve pazarlamanın her alanında sizin koordinatörünüz, gerektiğinde kaynak sağlayanınız, gerektiğinde uzman göndereniniz, gerektiğinde ortağınız olmak istiyoruz. Hedefimiz Baklan halkının, Denizli halkının zenginleşmesidir. Hep birlikte güzel ve huzurlu bir Denizli istiyoruz. 31 Mart’ta bize destek verin, ÜRETEN DENİZLİ’yi hep birlikte kuralım. Kolumuza girin hep birlikte yürüyelim” dedi.





