• Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri
Anasayfa
  • Yaşam
  • Denizli Haberleri
    ÇameliPamukkale MerkezefendiAcıpayamBeyağaçBozkurtÇalÇardakGüneyHonazKaleSerinhisarTavasBuldanÇivrilBekilliBabadağBaklanSarayköy
  • Gündem
  • DENİZLİ BŞB
  • Siyaset
    Adalet ve Kalkınma PartisiCumhuriyet Halk PartisiİYİ PartiMilliyetçi Hareket PartisiDiğer Partiler
  • Ekonomi
  • Asayiş
  • DTO
  • Spor Dünya Sağlık Kültür-Sanat Bilim ve Teknoloji Magazin Eğitim Genel
  • Ara
A
Büyüt
A
Küçült
  1. Haberler
  2. DENİZLİ BŞB
  3. Başkan Çavuşoğlu, Kent Lokantasını ziyaret etti
DENİZLİ BŞB
Yayınlanma: 03 Ekim 2024 - 14:04

Başkan Çavuşoğlu, Kent Lokantasını ziyaret etti

DENİZLİ BŞB
03 Ekim 2024 - 14:04
1 dk okunma süresi
A
Büyüt
A
Küçült
Başkan Çavuşoğlu, Kent Lokantasını ziyaret etti

Dar gelirli vatandaşların ucuz, lezzetli ve sağlıklı yemeğe ulaşması için hizmete açtıkları Kent Lokantasını ziyaret eden Başkan Çavuşoğlu, hemşehrilerinin memnuniyetiyle karşılaştı. Başkan Çavuşoğlu, kısa süre sonra ikinci Kent Lokantasını açacaklarını müjdeledi.

Denizli Büyükşehir Belediye Başkanı Bülent Nuri Çavuşoğlu, dar gelirli vatandaşların ucuz, lezzetli ve sağlıklı yemeğe ulaşması için kısa süre önce otogarda hizmete açtıkları Kent Lokantasını ziyaret etti. Büyükşehir Belediye Başkanı Çavuşoğlu’na BELTAŞ Genel Müdürü İbrahim Doğan ve beraberindekiler eşlik etti. Denizli’nin ilk Kent Lokantasından hizmet alan vatandaşlarla tek tek sohbet eden Başkan Çavuşoğlu, verilen hizmetten ve yemeklerin lezzetinden memnun olup olmadıklarını sordu. Vatandaşlar, Kent Lokantası ile kaliteli ve lezzetli yemeğe çok daha ucuza ulaştıklarını belirterek Başkan Çavuşoğlu’na duydukları memnuniyeti iletti.

İkinci Kent Lokantası üniversite bölgesine

İnsanların yüzünün güldüğü, mutlu bir kent için çalışmaya devam ettiklerini belirten Başkan Çavuşoğlu, Denizli’de sosyal refahı artıracak projelerini sürdüreceklerini belirtti. Kısa süre sonra ikinci Kent Lokantasını öğrencilerin yoğun olarak yaşadığı üniversite bölgesinde açacaklarını müjdeleyen Başkan Çavuşoğlu, bir süre vatandaşlarla sohbet etti, hemşehrilerinin istek ve önerilerini dinledi. Başkan Çavuşoğlu, daha sonra Kent Lokantasında sıraya girerek vatandaşlarla birlikte yemek yedi.

 

ANASAYFAYA DÖNMEK İÇİN TIKLAYINIZ
İlginizi Çekebilir
Büyükşehir DESKİ'den Bekilli'ye 28,5 milyon TL'lik yatırım
Büyükşehir DESKİ'den Bekilli'ye 28,5 milyon TL'lik yatırım
Çal Karası Sempozyumu, Çal'ın bağcılık mirasını bilim, kültür ve turizm ekseninde buluşturdu
Çal Karası Sempozyumu, Çal'ın bağcılık mirasını bilim, kültür ve turizm ekseninde buluşturdu
Çamlık Kent Ormanında doğa ve huzur dolu buluşma
Çamlık Kent Ormanında doğa ve huzur dolu buluşma
Denizli 22 farklı branşta ücretsiz eğitim verilecek
Denizli 22 farklı branşta ücretsiz eğitim verilecek
Buldan’da Acı Olay: İki Çocuk Annesi Evinde Ölü Bulundu
Buldan’da Acı Olay: İki Çocuk Annesi Evinde Ölü Bulundu

Ana Sayfa
Yaşam
Denizli Haberleri
Gündem
DENİZLİ BŞB
Siyaset
Ekonomi
Asayiş
DTO
Spor
Dünya
Sağlık
Kültür-Sanat
Bilim ve Teknoloji
Magazin
Eğitim
Genel
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
  • Rss
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.

Yazılım: Tumeva Bilişim