Pamukkale Belediye Başkanı Avni Örki, son yaptığı
ihale ile ilçeye bağlı 5 büyük mahallede yapacağı çalışmalar için 95 milyon
liralık ihale yapan Denizli Büyükşehir Belediyesi’ne teşekkür etti. Denizli
Büyükşehir Belediyesi tarafından yapılan ihale kapsamında Pamukkale ilçesinin
nüfus yoğunluğu fazla olan mahalleri Anafartalar,
Dokuzkavaklar, Aktepe ve Karşıyaka Mahallesi ile Deliktaş Mahallesi’nin kalan
bölümünün altyapısı tamamlanacak. Konuyla ilgili ihalenin
sözleşmesi Denizli Büyükşehir Belediyesi ile ihaleyi kazanan yüklenici firma
yetkilileri arasında sözleşme imzalandı. 95 milyon liraya mal olacak yatırımın
2 yılda tamamlanacağını müjdeleyen Denizli Büyükşehir Belediye Başkanı Osman
Zolan, “İlk etap için
Anafartalar, Dokuzkavaklar, Aktepe ve Karşıyaka Mahallesi ile Deliktaş
Mahallesi’nin kalan bölümü ile ilgili çalışmalara başlanacak. İhale yapım
süresi 24 ay olarak öngörüldü. Müteahhit firmamızın gayreti ve sahanın
uygunluğuyla belki daha erken altyapımızı yapacağız. 166 km içme suyu hattı,
115 km kanalizasyon hattı ve 28 km yağmur suyu hattının inşasını
gerçekleştireceğiz. Bu yaptığımız yatırım bu bölgenin inşallah 100 yıllık
ihtiyacını karşılayacak. Yüzyılın altyapısını bu bölgede ilk defa yapıyoruz. Bu
güzelliğe inşallah saydığımız mahallerimiz de kavuşacak” dedi.
BAŞKAN ZOLAN’A TEŞEKKÜR
Konuyla ilgili olarak açıklamalarda bulunan
Pamukkale Belediye Başkanı Avni Örki, Denizli Büyükşehir Belediyesi’nin alt
yapı için yaptığı çalışmalar için teşekkür ederek, “Son yapılan ihale ile
ilçemizin nüfusu yoğun olan mahalleleri Anafartalar, Dokuzkavaklar, Aktepe ve Karşıyaka Mahallesi ile Deliktaş
Mahallesi’nin kalan bölümü için 95 milyon liralık bütçe ayrıldı. Bu bütçe
Pamukkale ilçesinde yaşayan insanların daha mutlu olmalarına katkı sağlayacak.
Bu büyük yatırım için ilçemizde yaşayan ve bu hizmetten faydalanacak olan tüm
vatandaşlarımız adına Denizli Büyükşehir Belediye Başkanımız Osman Zolan’a ve
ekibine çok teşekkür ediyorum. Yaklaşık 2 yıl sürecek olan çalışmalar sonunda
biz de Pamukkale Belediyesi olarak üzerimize düşen çalışmaları yaparak
ilçemizde yaşayan insanların mutluluğunu perçinleyeceğiz. Hem Pamukkale
Belediyesi hem de Büyükşehir Belediyesi el ele vererek insanlarımızın
yaşamlarını mutluluk içinde devam etmesini sağlamak için çalışmalara devam
edeceğiz” dedi.




