Denizli’nin Çameli Belediye Başkanı Cengiz Arslan, bayramların Müslümanların aralarında ve toplumun içerisindeki fertlerin kaynaşmasına vesile olduğunu belirterek yayınlamış olduğu kutlama mesajında, "Barışı, kardeşliği, sevgiyi, saygıyı ve hoşgörüyü simgeleyen Kurban Bayramı, Müslümanların hem kendi aralarında hem de toplumun bütün fertleri arasında kaynaşma vesilesidir.Bayramları bayram yapabilmek ve herkese bayramı yaşatabilmek için, bayramlara buruk giren şehitlerimizin yadigârlarını, kahraman gazilerimizi de unutmayarak onları da bu günlerde yalnız bırakmayıp bayram sevincimizi onlarla da paylaşmalıyız. Yaşlılarımızı, ihtiyaç sahiplerimizi, öksüz ve yetim çocuklarımızı unutmayarak onların da bayramlarının bayram olmasını sağlamalıyız. Bu vesileyle tüm vatandaşlarımızın en değerli anlarımızdan biri olan Kurban Bayramı'nı en içten dileklerimle kutluyor ve ülkemize ve tüm dünyaya mutluluk getirmesini temenni ediyorum" dedi.
Denizli Haberleri
Yayınlanma: 31 Ağustos 2017 - 11:09
BAYRAM SEVİNCİMİZİ PAYLAŞMALIYIZ
Denizli’nin Çameli Belediye Başkanı Cengiz Arslan, Kurban Bayramı nedeniyle bir mesaj yayınladı.
Denizli Haberleri
31 Ağustos 2017 - 11:09
İlginizi Çekebilir




