Nuri KAPLAN
Merkezefendi Karahasanlı Mahallesi Umutkent 3 konutlarında çöp karıştırırken ayaklarına olta iğnesi saplanan kedi kurtulmaya çalışırken iğnelere daha fazla dolandı. Vatandaşlar durumu farkedip kurtarmak isterken iyice panik olan kedi mazgala girdi. Bunun üzerine 112’ye arayıp yardım isteyen vatandaşlar, ‘itfaiyenin görevi kedi kurtarmak değil’ cevabıyla karşılaştı. Daha sonra hayvan barınağından yardım istendi ancak oradan da kimse gelmeyince mahalle sakinleri kendisi harekete geçerek kediyi mazgaldan çıkardılar. Ayaklarına saplanan 3 olta iğnesini pense ile çıkaran vatandaşlar, kediye pansuman yapıp salıverdiler.BU CANLARIN HİÇ DEĞERİ YOK MU?Telefizyonlarda ve gazetelerde kedi, kuş kurtaran kahraman itfaiyeci haberlerini sürekli izlediklerini belirten mahalle sakinlerinden Hakan Yaşar, “Bir komşumuz kediyi görmüş bize haber verdiler. Kedi panik olmuş, mavgalıh içihe kaçtı. Bizde profesyonel malzeme yok. 112’ye arayıp itfaiyeden yardım istedik ancak oradaki görevli bize ‘kedi kurtarmak istefiyenin görevi değil’ cevabı verdiler. Sonra hayvan barınağını aradık bize ekip göndereceklerini söylediler ancak o ekip bir türlü gelmedi. Kedinin canı çok yanıyordu, daha fazla beklemek istemedik ve bir şekilde kediyi yakalamayı başardık ve olta iğnelerini pense yardımıyla çıkardık. Daha sonra pansuman yapıp kediyi salıverdik. Bizim elimizden gelen buydu. Profesyonel yardım gelse belki hayvan daha kolay kurtulurdu ama hiçbir çağrımıza cevap alamadık” dedi.
Merkezefendi Karahasanlı Mahallesi Umutkent 3 konutlarında çöp karıştırırken ayaklarına olta iğnesi saplanan kedi kurtulmaya çalışırken iğnelere daha fazla dolandı. Vatandaşlar durumu farkedip kurtarmak isterken iyice panik olan kedi mazgala girdi. Bunun üzerine 112’ye arayıp yardım isteyen vatandaşlar, ‘itfaiyenin görevi kedi kurtarmak değil’ cevabıyla karşılaştı. Daha sonra hayvan barınağından yardım istendi ancak oradan da kimse gelmeyince mahalle sakinleri kendisi harekete geçerek kediyi mazgaldan çıkardılar. Ayaklarına saplanan 3 olta iğnesini pense ile çıkaran vatandaşlar, kediye pansuman yapıp salıverdiler.BU CANLARIN HİÇ DEĞERİ YOK MU?Telefizyonlarda ve gazetelerde kedi, kuş kurtaran kahraman itfaiyeci haberlerini sürekli izlediklerini belirten mahalle sakinlerinden Hakan Yaşar, “Bir komşumuz kediyi görmüş bize haber verdiler. Kedi panik olmuş, mavgalıh içihe kaçtı. Bizde profesyonel malzeme yok. 112’ye arayıp itfaiyeden yardım istedik ancak oradaki görevli bize ‘kedi kurtarmak istefiyenin görevi değil’ cevabı verdiler. Sonra hayvan barınağını aradık bize ekip göndereceklerini söylediler ancak o ekip bir türlü gelmedi. Kedinin canı çok yanıyordu, daha fazla beklemek istemedik ve bir şekilde kediyi yakalamayı başardık ve olta iğnelerini pense yardımıyla çıkardık. Daha sonra pansuman yapıp kediyi salıverdik. Bizim elimizden gelen buydu. Profesyonel yardım gelse belki hayvan daha kolay kurtulurdu ama hiçbir çağrımıza cevap alamadık” dedi.




