Dinlerin kalıcı ve insanların da dinlerini ve geleceklerini
İyi öğrenmeliler ki;cehalet yerine mutluluk almalıdır.
İnsanlar arasında yayılabilecek en büyük hastalık,
CEHALETTİR.
Cehalet;bilgisizlikten,toplumdaki algılardan,kaynağı olmayan
Bilgilerden,okumadan,öğrenmeden kulaktan dolma dedikoduların
Cümlesine verilen bir isimdir.
Cehalet,toplumların eli silahsız katilidir.
Eski ve yeni dünya milletleri,İlmin üstünlüğünü
Bildiklerinden,AR-GE çalışmalarına önem vermişlerdir.
Devletleri büyük yapan,ilim ve teknolojik çalışmalarından
Elde ettikleridir.
Petrol ve Doğal gaz,altın,elmas gibi Allahın lütuf olarak
Sunduklarıyla zengin olan Milletler,daima ilim ve teknoloji
Sahibi olan devletlerin köleleri olmaktan kurtulamazlar.
Osmanlı olmaktan övünenler,sadece Yükseliş devrindeki
Güçlü Osmanlı özlemlerinden kaynaklanır.
Osmanlı’nın bir sülalenin ADI olduğunu bilmeyen kesim,
İmparatorluk içinde,Türkler,Kürtler,Boşnaklar,Arnavutlar,
Lazlar,Çerkezler,Araplar Müslim olan milletleri,Rum,Ermeni,
Bulgar ve diğerlerini de Gayri Müslim olarak adlandırmışlardır.
Askere giden Müslimler,Vergi verenler ise gayri Müslimlerdir.
Gayri Müslimler eğitimin önemini bildiklerinden,öğretmen,okul
Ve öğrenci üçlüsünü hep önem vermişlerdir.
Okul sayısından da bunu anlamak mümkün.
İslam dininin ilme ve âlime verdiği değerleri ifade
Eden İslam Peygamberi Hz.Muhammed’in hadislerine bir göz
Atalım..
1-İlim öğrenmek kadın ve erkeğe farzdır,
2-İlmin yarısı soru sormaktır,
3-Kim ilim talep ederse;bu durum kişinin geçmiş günahlarına
Kefaret eder,
4-İlim Çin’de de olsa gidiniz,
5-Âlimin ölümü,alemin ölümü gibidir.
6-İnsanların en kötüleri,ilmini kötüye kullananlardır.
7-Beşikten mezara ilim öğreniniz,
8-İlmin esirgenmesi helal olmaz,
9-İlim,Müslüman’ın kayıp malı gibidir.Onu nerede
Bulursa alsın,
10-Muhakkak ki,âlimler Peygamberlerin miraçcılarıdır.
11-"Ya öğreten, ya öğrenen, ya dinleyen ya da ilmi seven ol. Fakat sakın beşincisi olma; (bunların dışında kalırsan) helâk olursun." 12. "Bilmediklerinizi salihlerden sorup öğrenin!" 13. "İlim aramak için bir tarafa yönelen kimseye Allah, cennet yolunu kolaylaştırır." 14. "İlmi öğrenip de başkalarına dağıtıp nakil etmeyen insan, altınları gömüp onu sarf etmeyen, ondan yedirip içirmeyen kimseye benzer. 15. "Hiç bilenlerle bilmeyenler bir olur mu?"
Bu 15 hadis-i şerifin hangisi akla,izana ve dünya Görüşümüze aykırı acaba?
Siz, zannediyor musunuz ki,Türkiye de bu kadar özel orta okul ve liseler, Üniversiteler var.Türkiye’nin eğitime ve öğretime önem verdiğini mi sanıyorsunuz? Bunlar sadece çocuklarımızı üniversiteli yapmak, okur yazar oranımızı artırmak ve de en önemlisi eğitimi ticaret metası haline getirmek içindir.Bir Milletin eğitim camiasında paralar dönerse, orada doğru dürüst eğitim ve öğretim olur mu? Her eğitim yılı öncesi, okullarda kayıt parası ya da malzeme istenmesi,basının değişmeyen haber kaynağı olmuştur.
2018 yılında hala eğitim ve öğretime dair konuları kaleme almaktan, pardon KLAVREDE yazmaktan iç çekiyorum.
Mesele okul sayısını artırmak değil,amaç,KALİTEYİ artırmak olmalıdır.
Türkiye gibi Ülkede ,Tarım,Hayvancılık ve üretime dair yaşananları izah etmeyi,akıl erdiremiyorum.Toprak var mı,Su var mı,Güneş ve Gübre var mı,tarım ekipmanları var mı, tarım ve hayvancılık yapacak insan gücümüz de var mı? Var. Buna rağmen tarım ve hayvancılığa dair ürünleri ithal ediyoruz. Sebep;YANLIŞ TARIM ve HAYVANCILIĞA DAİR POLİTİKALARIMIZ.
SONUÇ;ŞEKİL A da görüldüğü gibi..
Geldik mi,ilmin ve bilginin önemine?
İKRA! Oku! Diye söze başlayan bir din,bizi mutsuz edebilir mi? Sen,okul,öğretmen,öğrenci ilişkilerini sadece MİLLİ ÖĞRETİM olarak ele alırsan, o zaman OKU emri sadece,sınıfını geçmek için oku haline gelir.
TEDAVİSİ;Derhal tarım ve hayvancılığa dair POLİTİKAMIZ değiştirilmelidir.Ata tohumumuza dönülmeli,toprak analizleri iyi yapılmalı,süt ve et ırklarını yeniden gündeme getirilmeli,Toprağın gübrelenmesinde tabi gübrelemeye gidilmelidir.Tohum İSLAHİ mutlaka yapılmalıdır..
İşte!EĞİTİM ve ÖĞRETİMLE ELDE EDİLEN BİLİMİN SONUCU!
İyi öğrenmeliler ki;cehalet yerine mutluluk almalıdır.
İnsanlar arasında yayılabilecek en büyük hastalık,
CEHALETTİR.
Cehalet;bilgisizlikten,toplumdaki algılardan,kaynağı olmayan
Bilgilerden,okumadan,öğrenmeden kulaktan dolma dedikoduların
Cümlesine verilen bir isimdir.
Cehalet,toplumların eli silahsız katilidir.
Eski ve yeni dünya milletleri,İlmin üstünlüğünü
Bildiklerinden,AR-GE çalışmalarına önem vermişlerdir.
Devletleri büyük yapan,ilim ve teknolojik çalışmalarından
Elde ettikleridir.
Petrol ve Doğal gaz,altın,elmas gibi Allahın lütuf olarak
Sunduklarıyla zengin olan Milletler,daima ilim ve teknoloji
Sahibi olan devletlerin köleleri olmaktan kurtulamazlar.
Osmanlı olmaktan övünenler,sadece Yükseliş devrindeki
Güçlü Osmanlı özlemlerinden kaynaklanır.
Osmanlı’nın bir sülalenin ADI olduğunu bilmeyen kesim,
İmparatorluk içinde,Türkler,Kürtler,Boşnaklar,Arnavutlar,
Lazlar,Çerkezler,Araplar Müslim olan milletleri,Rum,Ermeni,
Bulgar ve diğerlerini de Gayri Müslim olarak adlandırmışlardır.
Askere giden Müslimler,Vergi verenler ise gayri Müslimlerdir.
Gayri Müslimler eğitimin önemini bildiklerinden,öğretmen,okul
Ve öğrenci üçlüsünü hep önem vermişlerdir.
Okul sayısından da bunu anlamak mümkün.
İslam dininin ilme ve âlime verdiği değerleri ifade
Eden İslam Peygamberi Hz.Muhammed’in hadislerine bir göz
Atalım..
1-İlim öğrenmek kadın ve erkeğe farzdır,
2-İlmin yarısı soru sormaktır,
3-Kim ilim talep ederse;bu durum kişinin geçmiş günahlarına
Kefaret eder,
4-İlim Çin’de de olsa gidiniz,
5-Âlimin ölümü,alemin ölümü gibidir.
6-İnsanların en kötüleri,ilmini kötüye kullananlardır.
7-Beşikten mezara ilim öğreniniz,
8-İlmin esirgenmesi helal olmaz,
9-İlim,Müslüman’ın kayıp malı gibidir.Onu nerede
Bulursa alsın,
10-Muhakkak ki,âlimler Peygamberlerin miraçcılarıdır.
11-"Ya öğreten, ya öğrenen, ya dinleyen ya da ilmi seven ol. Fakat sakın beşincisi olma; (bunların dışında kalırsan) helâk olursun." 12. "Bilmediklerinizi salihlerden sorup öğrenin!" 13. "İlim aramak için bir tarafa yönelen kimseye Allah, cennet yolunu kolaylaştırır." 14. "İlmi öğrenip de başkalarına dağıtıp nakil etmeyen insan, altınları gömüp onu sarf etmeyen, ondan yedirip içirmeyen kimseye benzer. 15. "Hiç bilenlerle bilmeyenler bir olur mu?"
Bu 15 hadis-i şerifin hangisi akla,izana ve dünya Görüşümüze aykırı acaba?
Siz, zannediyor musunuz ki,Türkiye de bu kadar özel orta okul ve liseler, Üniversiteler var.Türkiye’nin eğitime ve öğretime önem verdiğini mi sanıyorsunuz? Bunlar sadece çocuklarımızı üniversiteli yapmak, okur yazar oranımızı artırmak ve de en önemlisi eğitimi ticaret metası haline getirmek içindir.Bir Milletin eğitim camiasında paralar dönerse, orada doğru dürüst eğitim ve öğretim olur mu? Her eğitim yılı öncesi, okullarda kayıt parası ya da malzeme istenmesi,basının değişmeyen haber kaynağı olmuştur.
2018 yılında hala eğitim ve öğretime dair konuları kaleme almaktan, pardon KLAVREDE yazmaktan iç çekiyorum.
Mesele okul sayısını artırmak değil,amaç,KALİTEYİ artırmak olmalıdır.
Türkiye gibi Ülkede ,Tarım,Hayvancılık ve üretime dair yaşananları izah etmeyi,akıl erdiremiyorum.Toprak var mı,Su var mı,Güneş ve Gübre var mı,tarım ekipmanları var mı, tarım ve hayvancılık yapacak insan gücümüz de var mı? Var. Buna rağmen tarım ve hayvancılığa dair ürünleri ithal ediyoruz. Sebep;YANLIŞ TARIM ve HAYVANCILIĞA DAİR POLİTİKALARIMIZ.
SONUÇ;ŞEKİL A da görüldüğü gibi..
Geldik mi,ilmin ve bilginin önemine?
İKRA! Oku! Diye söze başlayan bir din,bizi mutsuz edebilir mi? Sen,okul,öğretmen,öğrenci ilişkilerini sadece MİLLİ ÖĞRETİM olarak ele alırsan, o zaman OKU emri sadece,sınıfını geçmek için oku haline gelir.
TEDAVİSİ;Derhal tarım ve hayvancılığa dair POLİTİKAMIZ değiştirilmelidir.Ata tohumumuza dönülmeli,toprak analizleri iyi yapılmalı,süt ve et ırklarını yeniden gündeme getirilmeli,Toprağın gübrelenmesinde tabi gübrelemeye gidilmelidir.Tohum İSLAHİ mutlaka yapılmalıdır..
İşte!EĞİTİM ve ÖĞRETİMLE ELDE EDİLEN BİLİMİN SONUCU!