İl Koordinasyon Toplantısı, Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekci’nin başkanlığında Denizli Valiliğinde gerçekleştirildi.Toplantıya, Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekci’nin yanı sıra Vali Hasan Karahan, Denizli Milletvekili Şahin Tin, Büyükşehir Belediye Başkanı Osman Zolan, Pamukkale Kaymakamı ve Merkezefendi Kaymakam Vekili Hayrettin Balcıoğlu, İl Jandarma Komutanı Tuğgeneral Cengiz Yıldız, İl Emniyet Müdürü Mevlüt Demir, Kaymakamlar, Belediye Başkanları ve Daire Müdürleri katıldı.Toplantının açılışında konuşan Vali Hasan Karahan, Denizli’nin öncelikli yapılması gereken konuları hakkında bilgiler vererek şunları söyledi; “Toplantıda, Denizli’nin meselelerini tartışacağız. Sayın Bakanımız, İlimizin sorunlarını Denizlili olarak zaten iyi biliyor. Denizli ciddi ekonomik, sosyal ve turistik potansiyele sahip Ege Bölgemizin ikinci büyük kenti. Stratejik konum olarak önemli bir konumda. Göze çarpan sorunlar olarak; ulaşım konusunda çevre yolu, havaalanı yolu bağlantısı, devam eden tünel inşaatımız. İlgili arkadaşlarımız bu konu ile ilgili bilgi arz edecekler. Denizli’de göreve başlamadan önce 5-6 tane OSB olduğunu görmüştüm. Ancak, bunların sadece isminin olduğunu ve hayata geçirilmesi gerektiğini gördüm. Ankara’da yaptığım ziyaretlerde gerekli girişimler de bulundum. Önümüzdeki hafta Makine OSB için TOKİ’ye ait bir araziyi yerinde incelemek üzere bir ekip gelecek. Bu konuda önemli bir mesafe aldık. Özdemir OSB için Vakıfbank Genel Müdürümüz ile görüştük. Sağolsunlar ilgileniyorlar, şuan bir hazırlık yapıyorlar. İki yıl beklemeden bu konuda da bir mesafe almayı planlıyoruz. Tünel inşaatları devam ediyor ancak, arazi şartları olarak özel hassasiyet gösteren bir arazi şartlarına sahip. Dikkatli ve çok tedbirli ilerleyen çalışmamız. İnşallah o konuda da iyi bir netice alacağız. Şehir Hastanesi ile ilgili ihalenin ertelendiğini öğrendik. Şehir Stadının yenilenmesi ile ilgili de girişimlerin netice vereceğine inanıyoruz."Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekci ise öncelikli belirtilen konularla ilgili gerekli çalışmanın yapılacağını vurgulayarak; “Denizli’nin ihtiyaçlarını, sorunlarını beraber ele alalım, neler yapabileceğiz, neler yapamayacağız, hangi acil ihtiyaçlarımız var diye geniş katılımlı toplantıda bugün birlikteyiz. Sayın Valimiz genel itibari ile birkaç genel konuyu aktardı. Çevre Yolu yavaş ilerliyor, biran önce bitirilmesi görüşündeyim. Çevre Yolunun bitmesi ile şehir rahatlayacak. Ankara ve İzmir yolu bağlantıları akıyor. Bu yollar yeni bir kent bulvarı haline dönüşecek. Böylelikle şehrin kimliği değişecek. Şehir Hastanesi konusunda inşallah yakında sonuç alacağız. Proje değişikliği yaptık. Bin yataktan 1200 yatağa çıkardık” dedi.
Gündem
Yayınlanma: 31 Temmuz 2017 - 15:09
BİR AN ÖNCE BİTİRİLMELİ
Denizli’de İl Koordinasyon Kurulu toplantısına katılan Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekci, çevre yolunun çok yavaş ilerlediğini, bir an önce bitirilmesi gerektiğini belirtti.
Gündem
31 Temmuz 2017 - 15:09
İlginizi Çekebilir




