Denizli'nin Serinhisar ilçesinde bulunan devlet hastanesinde, Genel Sağlık-iş Sendikası üyelerine ve özellikle kadın görevlilere yönelik mobbing iddiaları gündeme geldi. Sendika, hastane müdürü Mevlüt Yapar'ın sendika üyelerine baskı yaparak istifaya zorlama girişimlerine tepki gösterdi.
Birleşik Kamu-iş Konfederasyonuna bağlı Genel Sağlık-iş Sendikası Denizli Şube Başkanı Kazım Boyacıoğlu, Serinhisar Devlet Hastanesi'nin Sağlık-Sen üyesi Müdürü Mevlüt Yapar'ın, sendikalarına üye olan memurlara ve çalışanlara mobbing uyguladığı iddialarını dile getirdi.Sendika, bu iddialara yönelik olarak açıklamalarda bulunarak, "Son olarak hastane müdürü Mevlüt Yapar kendi sendikasını kastederek, 'istifa etmek kocandan boşanmaya benzer'diyerek özellikle kadın üyelerimize bu çirkin ifadeleri söylemişmidir? Bu durum İl Sağlık Müdürlüğüne bildirilip soruşturma açılmasına rağmen neden hala sonuçlandırılmamıştır.Bu şahıs hala görevine nasıl devam etmektedir?" diye sordu.
İktidara yakın olan Sağlık Sen temsilcisi olan hastane müdürü Mevlüt Yapar'ın hastane personeline sendikal mobbing uyguladığını söyleyen Boyacıoğlu, "Genel Sağlık-iş'e üye olduktan sonra nöbet usulü çalışan üyemiz hangi kriterlere göre gündüz mesaisine çekilmiştir? Bu durum için hizmet puanı, hizmet içi eğitim gibi faktörler değerlendirmeye alınmış mıdır? Uzun süredir hastanede geçici görevle çalışan personel, Genel Sağlık-iş üyeliği sonrasında görevlendirmesi neden sonlandırılmıştır?" dedi. Ayrıca, hastane müdürü Mevlüt Yapar'ın, sendika üyelerine yönelik çirkin ifadeler kullandığı iddiaları da soruşturulmaya devam ediyor. Boyacıoğlu, bu durumun İl Sağlık Müdürlüğüne bildirildiğini ancak henüz sonuçlanmadığını belirterek, Yapar'ın görevine nasıl devam ettiğini sorguladı. Genel Sağlık-iş Sendikası, üyelerinin haklarını korumak ve bu tür iddiaları kamuoyuna taşımak için mücadelesine devam edeceğini açıkladı.Öte yandan. Birleşik Kamu-iş Konfederasyonunu Denizli temsilcisi Namık Kemal Aydoğan mobbinge uğrauan personele destek çıkmak için açıklama yaptı. Aydoğan yaptığı açıklamada, Mevlüt Yapar'a seslenerek, "Ya görevini düzgünce yap ya da istifa et" dedi.
Birleşik Kamu-iş Konfederasyonuna bağlı Genel Sağlık-iş Sendikası Denizli Şube Başkanı Kazım Boyacıoğlu, Serinhisar Devlet Hastanesi'nin Sağlık-Sen üyesi Müdürü Mevlüt Yapar'ın, sendikalarına üye olan memurlara ve çalışanlara mobbing uyguladığı iddialarını dile getirdi.Sendika, bu iddialara yönelik olarak açıklamalarda bulunarak, "Son olarak hastane müdürü Mevlüt Yapar kendi sendikasını kastederek, 'istifa etmek kocandan boşanmaya benzer'diyerek özellikle kadın üyelerimize bu çirkin ifadeleri söylemişmidir? Bu durum İl Sağlık Müdürlüğüne bildirilip soruşturma açılmasına rağmen neden hala sonuçlandırılmamıştır.Bu şahıs hala görevine nasıl devam etmektedir?" diye sordu.
İktidara yakın olan Sağlık Sen temsilcisi olan hastane müdürü Mevlüt Yapar'ın hastane personeline sendikal mobbing uyguladığını söyleyen Boyacıoğlu, "Genel Sağlık-iş'e üye olduktan sonra nöbet usulü çalışan üyemiz hangi kriterlere göre gündüz mesaisine çekilmiştir? Bu durum için hizmet puanı, hizmet içi eğitim gibi faktörler değerlendirmeye alınmış mıdır? Uzun süredir hastanede geçici görevle çalışan personel, Genel Sağlık-iş üyeliği sonrasında görevlendirmesi neden sonlandırılmıştır?" dedi. Ayrıca, hastane müdürü Mevlüt Yapar'ın, sendika üyelerine yönelik çirkin ifadeler kullandığı iddiaları da soruşturulmaya devam ediyor. Boyacıoğlu, bu durumun İl Sağlık Müdürlüğüne bildirildiğini ancak henüz sonuçlanmadığını belirterek, Yapar'ın görevine nasıl devam ettiğini sorguladı. Genel Sağlık-iş Sendikası, üyelerinin haklarını korumak ve bu tür iddiaları kamuoyuna taşımak için mücadelesine devam edeceğini açıkladı.Öte yandan. Birleşik Kamu-iş Konfederasyonunu Denizli temsilcisi Namık Kemal Aydoğan mobbinge uğrauan personele destek çıkmak için açıklama yaptı. Aydoğan yaptığı açıklamada, Mevlüt Yapar'a seslenerek, "Ya görevini düzgünce yap ya da istifa et" dedi. 



