Mahalle sakinlerinin şikayeti üzerine olay yerine gelen CHP Pamukkale İlçe Başkanı Osman Tabu, Büyükşehir Belediye Meclis üyesi Mustafa Çallıca, Pamukkale Belediye Meclis Üyeleri Oral Baş ve Kerim Kıvrak ve CHP'li yöneticiler gördükleri manzara karşısında şok oldu.AKP'li Pamukkale Belediyesinin üst yapı çalışması adı altında yeşil düşmanlığı yaptığını belirten CHP Pamukkale İlçe Başkanı Osman Tabu; bu yapılan hemşerilik hukukuna ihanet, doğaya yöneltilmiş bir katliam ve açık bir vandallıktır dedi.Tabu devamında "Çoğunluğu 30-40 yaşında onlarca yemiş, dut, zeytin ve akasya ağacının kesildiği bölgede; üst yapı işini yürüten şirketin şantiye sorumlusu ağaç kesiminin Belediye Park Bahçeler Müdürlüğünce yapıldığını, caddenin geri kalanındaki ağaçların da kesileceğini ve üst yapı çalışmalarının böyle devam edeceğini söylüyor. Biz bu şekilde ağaçların acımasızca kesilmesini ve daha da kesilecek olmasını insafla ve vicdanla bağdaştıramıyoruz. Bilinçli bir belediye, duyarlı bir idare böyle bir vahşeti onaylayamaz. Belediye Başkanı Gürlesin'i açıklama yapmaya ve en azından caddedeki diğer ağaçların kesilmesine engel olmaya davet ediyoruz. Şehir, kendi öz varlığına yöneltilen bu saldırıya kayıtsız kalmayacaktır, biz sürecin başındaki her idareciyi aklı selim ile davranmaya davet ediyoruz, yeşile ve doğaya yönelen bu saldırıyı şiddetle kınıyoruz. Siyaset
Yayınlanma: 18 Nisan 2018 - 14:12
Güncelleme: 18 Nisan 2018 - 15:43
BUNUN ADI VANDALLIKTIR
Pamukkale Belediyesince Tokat Caddesinde yürütülen üst yapı çalışmalarında onlarca ağaç kesildi.
Siyaset
18 Nisan 2018 - 14:12
Güncelleme: 18 Nisan 2018 - 15:43
Mahalle sakinlerinin şikayeti üzerine olay yerine gelen CHP Pamukkale İlçe Başkanı Osman Tabu, Büyükşehir Belediye Meclis üyesi Mustafa Çallıca, Pamukkale Belediye Meclis Üyeleri Oral Baş ve Kerim Kıvrak ve CHP'li yöneticiler gördükleri manzara karşısında şok oldu.AKP'li Pamukkale Belediyesinin üst yapı çalışması adı altında yeşil düşmanlığı yaptığını belirten CHP Pamukkale İlçe Başkanı Osman Tabu; bu yapılan hemşerilik hukukuna ihanet, doğaya yöneltilmiş bir katliam ve açık bir vandallıktır dedi.Tabu devamında "Çoğunluğu 30-40 yaşında onlarca yemiş, dut, zeytin ve akasya ağacının kesildiği bölgede; üst yapı işini yürüten şirketin şantiye sorumlusu ağaç kesiminin Belediye Park Bahçeler Müdürlüğünce yapıldığını, caddenin geri kalanındaki ağaçların da kesileceğini ve üst yapı çalışmalarının böyle devam edeceğini söylüyor. Biz bu şekilde ağaçların acımasızca kesilmesini ve daha da kesilecek olmasını insafla ve vicdanla bağdaştıramıyoruz. Bilinçli bir belediye, duyarlı bir idare böyle bir vahşeti onaylayamaz. Belediye Başkanı Gürlesin'i açıklama yapmaya ve en azından caddedeki diğer ağaçların kesilmesine engel olmaya davet ediyoruz. Şehir, kendi öz varlığına yöneltilen bu saldırıya kayıtsız kalmayacaktır, biz sürecin başındaki her idareciyi aklı selim ile davranmaya davet ediyoruz, yeşile ve doğaya yönelen bu saldırıyı şiddetle kınıyoruz. İlginizi Çekebilir




