Geçtiğimiz hafta olumsuz hava koşulları nedeniyle ertelenen Candan Sesler Korosu Türk Halk Müziği Konseri, dün akşam Çal Belediyesi ev sahipliğinde Kumral Mesireliği'nde yoğun katılımla gerçekleştirildi. Yaz akşamına türkülerin eşlik ettiği etkinlikte vatandaşlar hem müziğin hem de doğanın tadını çıkardı.

Çal Belediyesi tarafından düzenlenen konsere Çal Belediye Başkanı Ahmet Hakan, Çal Belediyespor Başkanı Ümit Barış Kuzu, Yeşil Çal A.Ş. Müdürü Oğuz Helvacı ve çok sayıda vatandaş katıldı. Kumral Mesireliği'ni dolduran yüzlerce müziksever, Türk halk müziğinin sevilen eserlerine hep bir ağızdan eşlik ederek unutulmaz bir gece yaşadı.

Samimi atmosferiyle dikkat çeken konserde Candan Sesler Korosu seslendirdiği birbirinden güzel türkülerle dinleyicilerden büyük alkış aldı. Doğayla iç içe geçen yaz akşamında vatandaşlar aileleriyle birlikte keyifli vakit geçirirken, etkinlik renkli görüntülere sahne oldu.

Konserin ardından değerlendirmelerde bulunan Çal Belediye Başkanı Ahmet Hakan, kültür ve sanat etkinliklerini ilçenin her köşesine taşımaya devam edeceklerini söyledi.

Başkan Hakan, "Geçtiğimiz hafta hava şartları nedeniyle ertelemek zorunda kaldığımız konserimizi dün akşam hemşehrilerimizin yoğun katılımıyla gerçekleştirdik. Kumral Mesireliği yine birlik ve beraberliğin en güzel örneklerinden birine ev sahipliği yaptı.

Türkülerimizin insanları bir araya getiren gücünü bir kez daha hep birlikte yaşadık. Bu güzel gecede bizleri yalnız bırakmayan tüm hemşehrilerimize, Candan Sesler Koromuza ve emeği geçen herkese yürekten teşekkür ediyorum. Çal'da kültür ve sanatla dolu etkinliklerimiz artarak devam edecek. Bu güzel gecede bizlerle olan tüm hemşehrilerimize ve emeği geçen herkese teşekkür ediyorum." dedi.

Yeşil Çal A.Ş. Müdürü Oğuz Helvacı ise Kumral Mesireliği'nin yaz boyunca sosyal ve kültürel etkinliklerin merkezi olmaya devam edeceğini ifade ederek, "Kumral Mesireliğimiz, Hançalar Köprüsü, diğer alanlarımız ve parklarımız sadece doğal güzelliğiyle değil, düzenlediğimiz etkinliklerle de vatandaşlarımızın buluşma noktası haline geliyor." şeklinde konuştu.

Oğuz, "Dün akşam türkülerin eşliğinde çok güzel bir birliktelik yaşandı. Böylesine anlamlı organizasyonlarda hemşehrilerimizle bir arada olmaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Yaz boyunca farklı etkinliklerle vatandaşlarımızı mesire yerlerimiz ve parklarımızda ağırlamaya devam edeceğiz." dedi.

YeşilÇal Genel Müdürü Oğuz, "Çal halkımızın güzel zaman geçirmesi için alanlarımızı yaza hazırladık.

Çocuklarımızın ve gençlerimizin güvenli zaman geçirmelerive eğlenmeleri için farklı konsepler hazırladık. Yeniliklerimizle çok yakında Çal halkımızı buluşturacağız" diye konuştu.

Gecenin sonunda vatandaşlar organizasyondan duydukları memnuniyeti dile getirirken, Çal Belediyesi'nin kültür ve sanat etkinliklerinin devam etmesini istediklerini ifade etti. Ertelenmesine rağmen yoğun ilgi gören konser, yaz mevsiminin en güzel buluşmalarından biri olarak hafızalarda yerini aldı.