Spor Toto Bölgesel Amatör Lig fikstürü çekilişinin ardından yeni sezon öncesi değerlendirmelerde bulunan Çal Belediyespor Başkanı Adnan Tatar, “İlk hafta Kale Belediyespor’la oynayacağız. Kale’de deyimi yerindeyse Denizli derbisi olacak. Rekibimiz yıllardır bu ligde mücadele eden tecrübeli bir takım. Biz sezon öncesinde hedefimizi 3. Lig olarak belirledik ve çalışmalarımızı, transferlerimizi bu yönde yaptık. Amacımız, Denizli Futbol Akademi’nin düşmesiyle 2’ye düşen profesyonel takım sayısını yeniden 3’e çıkarmak. İlçe olarak buna hazırız. Taraftarlarımızın desteği tam. Biz yönetim olarak üstümüze düşeni yaptık diye düşünüyorum. Ligin başlamasına sayılı günler kaldı. Bundan sonra söz takımda olacak. Çal Garası ilçemize yakışır bir futbol ortaya koyarak ilçemize 3. Lig sevincini yaşatacaktır. Çekilen fikstürün tüm takımlara hayırlı olmasını temenni ediyorum. Önemli olan dostluk ve sportmenlik. Tüm müsabakaların bu şekilde geçmesini diliyorum” dedi.
Spor
Yayınlanma: 29 Ağustos 2017 - 11:44
ÇAL GARASI'NIN HEDEFİ BELLİ
Spor Toto Bölgesel Amatör Lig fikstürünün çekilmesiyle birlikte sezonun başlamasına sayılı günler kala Çal Belediyespor Başkanı Adnan Tatar, hedeflerinin 3. Lig olduğunu söyledi ve tüm takımlara başarılar diledi.
Spor
29 Ağustos 2017 - 11:44




