Geçtiğimiz Ocak ayında Fox Tv'de yayınlanan 'Yaparsın Aşkım' programına katılan ve arabayı alma hakkını elde eden Avşar çiftinin arabası Tavas'a geldi. Kazandıkları arabaya kavuşan Cemile ve Nejdet Avşar çifti sevinçlerini fotoğraf çekilip sosyal medyada paylaşarak gösterdi.





