• Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri
Anasayfa
  • Yaşam
  • Denizli Haberleri
    ÇameliPamukkale MerkezefendiAcıpayamBeyağaçBozkurtÇalÇardakGüneyHonazKaleSerinhisarTavasBuldanÇivrilBekilliBabadağBaklanSarayköy
  • Gündem
  • DENİZLİ BŞB
  • Siyaset
    Adalet ve Kalkınma PartisiCumhuriyet Halk PartisiİYİ PartiMilliyetçi Hareket PartisiDiğer Partiler
  • Ekonomi
  • Asayiş
  • DTO
  • Spor Dünya Sağlık Kültür-Sanat Bilim ve Teknoloji Magazin Eğitim Genel
  • Ara
A
Büyüt
A
Küçült
  1. Haberler
  2. Genel
  3. 'CAN GÜVENLİĞİNİ TEHDİT EDİYORDU'
Genel
Yayınlanma: 28 Temmuz 2017 - 16:58

'CAN GÜVENLİĞİNİ TEHDİT EDİYORDU'

Üstyapı çalışmaları nedeniyle sökülen ağaçlar ile gündemi meşgul eden Ulus Caddesi hakkında bir açıklama da Denizli Büyükşehir Belediyesi’nden geldi. Baladiye’den yapılan açıklamada yaya ve sürücülerin can güvenliğini tehdit eden ağaçların sökme ve dikme makinesi kullanılarak yeni yerlerine taşındığı belirtildi.

Genel
28 Temmuz 2017 - 16:58
1 dk okunma süresi
A
Büyüt
A
Küçült
‘CAN GÜVENLİĞİNİ TEHDİT EDİYORDU’
Belediye’den yapılan açıklamada, “Denizli Büyükşehir Belediyesi, Ulus Caddesi’nde başlattığı üst yapı çalışmaları kapsamında kaldırım ve refüjlerde bulunan ağaçları, trafik akışını engellemesi, çalışmalar esnasında bazılarının kuruması, yaya ve sürücülerin can güvenliğini tehdit etmesi nedeniyle bulundukları yerden ağaç nakil araçları ile sökerek yeni yerlerine taşıdı. Bu çalışmalar esnasında tek bir ağaç dahi kesilmedi. Üst yapı çalışmalarının tamamlanmasının ardından Denizli Büyükşehir Belediyesi Park ve Bahçeler Daire Başkanlığı tarafından yeni yapılacak peyzaj çalışmaları ile bölgeye daha nitelikli ağaçlar kazandırılacak. Refüj ve kaldırımlardaki yeşil alanlar yeniden düzenlenip, Ulus Caddesi bambaşka bir görünüme kavuşacak” denildi.

‘AĞAÇLAR HASAR GÖRMEDİ’

Ulus Caddesi'nde yapımına devam edilen üst yapı çalışmaları için bazı ağaçların, kesilmek yerine ağaç söküm ve dikim aracı ile yeni yerlerine nakledildiğinin ifade edildiği açıklamada, “Çalışmalar esnasında ağaçların hasar görmemesi için büyük özen gösterildi. Refüj ve kaldırımlardan alınan muhtelif ağaçlar yeni yerlerine nakledilerek yeniden toprakla buluşturuldu. Çevreye verdiği önemle Türkiye’nin örnek şehirlerinden birisi olan Denizli Büyükşehir Belediyesi, söz konusu çalışma ile çevreye ve doğaya karşı duyarlılığını bir kez daha gösterdi” ifadelerine yer verildi.

‘YENİDEN AĞAÇLANDIRILACAK’

Hayata geçirdiği tüm projelerde yeşil alanların ve özellikle de ağaçların korunmasına büyük önem verdiğini belirtilirken, “Kent planlamalarında tıpkı yapılar gibi ağaçlar da kalıcı elemanlar olarak düşünülür ve yollar planlanırken bitkilendirilmeleri tekrar ele alınır. Biz de Ulus Caddesi’ndeki çalışmamızda bir yandan can güvenliğinin sağlanmasına, diğer yandan da bitkilendirmede doğru tür seçimi ile yeşil şeritlerin organik bütünlüğünün sağlanmasına dikkat ettik. Bunun da en güzel örneklerinden biri son yapılan Denizli-Antalya yoludur” denildi.

ANASAYFAYA DÖNMEK İÇİN TIKLAYINIZ
İlginizi Çekebilir
Çameli'de Gökyüzünden Yağan Buz Üreticinin Umudunu Kırdı
Çameli'de Gökyüzünden Yağan Buz Üreticinin Umudunu Kırdı
Cengiz Bektaş Şiir Ödülü İçin Başvurular Başlıyor
Cengiz Bektaş Şiir Ödülü İçin Başvurular Başlıyor
Denizli Cumhuriyet Başsavcılığına Mustafa Akbulut Atandı
Denizli Cumhuriyet Başsavcılığına Mustafa Akbulut Atandı
Uçaklı Fakülte'de sorular büyüyor: Neden hâlâ kazma vurulmadı?
Uçaklı Fakülte'de sorular büyüyor: Neden hâlâ kazma vurulmadı?
Bacağına demir saplandı
Bacağına demir saplandı

Ana Sayfa
Yaşam
Denizli Haberleri
Gündem
DENİZLİ BŞB
Siyaset
Ekonomi
Asayiş
DTO
Spor
Dünya
Sağlık
Kültür-Sanat
Bilim ve Teknoloji
Magazin
Eğitim
Genel
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
  • Rss
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.

Yazılım: Tumeva Bilişim