Denizli Büyükşehir Belediyesi, Denizlispor'a gayri resmi olarak verilen 5 otoparkı geri aldı. Meclis'ten oy birliğiyle geçen kararın ardından Başkan Bülent Nuri Çavuşoğlu, konuyla ilgili yaptığı konuşmada, "Bu otoparklar yıllardan beri gayri resmi olarak verilmiş durumdaydı. Ancak, ne kaydı var ne küreği var" dedi.
Başkan Çavuşoğlu, "Bugün itibariyle Denizli Büyükşehir Belediyesi olarak, Denizlispor'a gayri resmi olarak verilen 5 otoparkın geri alınması kararını oy birliğiyle Meclis'te aldık. Bu otoparklar yıllardan beri gayri resmi olarak verilmiş durumdaydı. Ancak, ne kaydı var ne küreği var. Bizim, Denizli'nin kaynaklarını, mal varlığını, kamu alanlarını gayri resmi olarak dağıtmamız mümkün değil. Bu konuda hukuki, etik ve ahlaki bir sorumluluğumuz var. Ben, Denizli Büyükşehir Belediye Başkanı olarak bu sorumluluğun bilincindeyim. Bu kararı alırken Denizlispor'a buraların tekrar verilmeyeceği anlamına gelmesin. Ancak resmi olarak, kayıtsız küreksiz değil. Şimdiye kadar aldım-verdim usulüyle verilmiş. Ben resmi olmayan hiçbir şey yapmam. Buraları kim işletir, ne kadar para kazanılır, hiçbir bilgi yok. Bakkal olsa bile yine bir defter, kayıt tutulur. Burada hiçbir bilgi ve belge yok.Denizlispor, Denizli'nin gururudur, başımızın tacıdır. Ancak, Denizlispor'a gayri resmi olarak bir şey verme hakkımız da yoktur, böyle bir ahlaki duruşumuz da yoktur. Bugün aldığımız kararla, Denizli'nin kamu mallarının korunması ve adaletin sağlanması adına önemli bir adım attık. Bu kararın Denizli'mize hayırlı olmasını diliyorum." şeklinde konuştu.
Başkan Çavuşoğlu, "Bugün itibariyle Denizli Büyükşehir Belediyesi olarak, Denizlispor'a gayri resmi olarak verilen 5 otoparkın geri alınması kararını oy birliğiyle Meclis'te aldık. Bu otoparklar yıllardan beri gayri resmi olarak verilmiş durumdaydı. Ancak, ne kaydı var ne küreği var. Bizim, Denizli'nin kaynaklarını, mal varlığını, kamu alanlarını gayri resmi olarak dağıtmamız mümkün değil. Bu konuda hukuki, etik ve ahlaki bir sorumluluğumuz var. Ben, Denizli Büyükşehir Belediye Başkanı olarak bu sorumluluğun bilincindeyim. Bu kararı alırken Denizlispor'a buraların tekrar verilmeyeceği anlamına gelmesin. Ancak resmi olarak, kayıtsız küreksiz değil. Şimdiye kadar aldım-verdim usulüyle verilmiş. Ben resmi olmayan hiçbir şey yapmam. Buraları kim işletir, ne kadar para kazanılır, hiçbir bilgi yok. Bakkal olsa bile yine bir defter, kayıt tutulur. Burada hiçbir bilgi ve belge yok.Denizlispor, Denizli'nin gururudur, başımızın tacıdır. Ancak, Denizlispor'a gayri resmi olarak bir şey verme hakkımız da yoktur, böyle bir ahlaki duruşumuz da yoktur. Bugün aldığımız kararla, Denizli'nin kamu mallarının korunması ve adaletin sağlanması adına önemli bir adım attık. Bu kararın Denizli'mize hayırlı olmasını diliyorum." şeklinde konuştu. 



