Denizli’de emeklilerin yaşam koşullarına dikkat çekmek amacıyla Tüm Emeklilerin Sendikası üyeleriyle birlikte eylem yaptı. Düzenlenen eylemde, emekliler haklarını savundu ve hükümetin uygulamalarını sert bir dille eleştirdi.TÜİK’in düşük gösterdiği enflasyon oranlarına tepki gösteren emekliler, hükümetin ekonomi politikalarına karşı birleşerek, hakları için mücadele etmeye devam edeceklerini ifade etti.
Eyleme, Denizli Büyükşehir Belediye Başkanı Bülent Nuri Çavuşoğlu, CHP İl Başkanı Ali Osman Horzum, Merkezefendi İlçe Başkanı Müjdat İlhan, Pamukkale İlçe Başkanı Uğur Coşkun, siyasi parti temsilcileri, KESK Şubeler Platformu, DİSK Emekli-Sen, Odalar ve Demokratik Kitle Örgütleri temsilcileri de katıldı.
Eylem, Candoğan Parkı önünde toplandı ve Tüm Emeklilerin Sendikası üyeleriyle birlikte büyük bir katılım sağlandı. Eyleme Şube Mali Sekreteri Hüseyin Altındağ’ın okuduğu basın açıklamasında, emeklilerin ve çalışanların karşılaştığı zorluklar dile getirildi. Altındağ, “Günün sonunda siz tok, biz aç kaldık, siz sarayda sefa sürerken biz gecekondu bulamıyoruz. Kral sofrasında soytarı olmaktansa, insanca yaşam ve demokrasi mücadelesinde yalın ayak yürümeyi onur sayarız,” dedi.
Açıklamanın devamında, emekliler olarak ölüm sınırına itildiklerini ve gösterilmeye çalışılan düşük enflasyon hesaplarının gerçek durumu yansıtmadığını belirttiler. Altındağ, “Bizler olanca gücümüzle bu ülkeye değer kattık. Fabrikalarda biz vardık, tarlalarda biz vardık, çocuklarımızı, bu ülkenin gençlerini biz yetiştirdik. Bizim emeğimiz, bu ülkenin gelişmesine katkı sağladı. Şimdi ise biz açız, siz ise sefaya devam ediyorsunuz,” diyerek hükümeti eleştirdi.
Emekli maaşlarının sürekli düşen alım gücüyle halkın yaşam koşullarının zorlaştığını vurgulayan Altındağ, TÜİK’in yaşanan enflasyonu düşük gösterdiğini belirtti. “Futbol topunun fiyatı arttı diye enflasyonu gizlemeye çalışıyorsunuz. Komedi mi, trajedi mi yaşıyoruz, belli değil,” şeklinde sert ifadeler kullandı.TÜİK’in düşük enflasyon hesaplarına karşı emekliler, daha adil ve gerçekçi bir yaşam talep ettiklerini ifade ettiler. Altındağ, “En düşük emekli aylığını, en düşük memur maaşına eşitleyerek, gerekli oransal artışları ve kazanılmış haklarla aylıklarımızı düzenleyin,” dedi.
Yapılan açıklama sonunda, “Saçma sapan enflasyon hesaplarını bırakın. En düşük emekli maaşını en düşük memur maaşına eşitleyin,” talebinde bulunarak, 2025 yılındaki ekonomik koşulların iyileştirilmesi için hükümete çağrıda bulundular.Emekliler, 2025 yılına kadar olan süreci mücadeleyle geçireceklerini ve haklarını sonuna kadar savunacaklarını belirterek, “Bizim kaybedecek bir şeyimiz kalmadı. Sefalete teslim olmayacağız,” dediler.
Eyleme, Denizli Büyükşehir Belediye Başkanı Bülent Nuri Çavuşoğlu, CHP İl Başkanı Ali Osman Horzum, Merkezefendi İlçe Başkanı Müjdat İlhan, Pamukkale İlçe Başkanı Uğur Coşkun, siyasi parti temsilcileri, KESK Şubeler Platformu, DİSK Emekli-Sen, Odalar ve Demokratik Kitle Örgütleri temsilcileri de katıldı.
Eylem, Candoğan Parkı önünde toplandı ve Tüm Emeklilerin Sendikası üyeleriyle birlikte büyük bir katılım sağlandı. Eyleme Şube Mali Sekreteri Hüseyin Altındağ’ın okuduğu basın açıklamasında, emeklilerin ve çalışanların karşılaştığı zorluklar dile getirildi. Altındağ, “Günün sonunda siz tok, biz aç kaldık, siz sarayda sefa sürerken biz gecekondu bulamıyoruz. Kral sofrasında soytarı olmaktansa, insanca yaşam ve demokrasi mücadelesinde yalın ayak yürümeyi onur sayarız,” dedi.
Açıklamanın devamında, emekliler olarak ölüm sınırına itildiklerini ve gösterilmeye çalışılan düşük enflasyon hesaplarının gerçek durumu yansıtmadığını belirttiler. Altındağ, “Bizler olanca gücümüzle bu ülkeye değer kattık. Fabrikalarda biz vardık, tarlalarda biz vardık, çocuklarımızı, bu ülkenin gençlerini biz yetiştirdik. Bizim emeğimiz, bu ülkenin gelişmesine katkı sağladı. Şimdi ise biz açız, siz ise sefaya devam ediyorsunuz,” diyerek hükümeti eleştirdi.
Emekli maaşlarının sürekli düşen alım gücüyle halkın yaşam koşullarının zorlaştığını vurgulayan Altındağ, TÜİK’in yaşanan enflasyonu düşük gösterdiğini belirtti. “Futbol topunun fiyatı arttı diye enflasyonu gizlemeye çalışıyorsunuz. Komedi mi, trajedi mi yaşıyoruz, belli değil,” şeklinde sert ifadeler kullandı.TÜİK’in düşük enflasyon hesaplarına karşı emekliler, daha adil ve gerçekçi bir yaşam talep ettiklerini ifade ettiler. Altındağ, “En düşük emekli aylığını, en düşük memur maaşına eşitleyerek, gerekli oransal artışları ve kazanılmış haklarla aylıklarımızı düzenleyin,” dedi.
Yapılan açıklama sonunda, “Saçma sapan enflasyon hesaplarını bırakın. En düşük emekli maaşını en düşük memur maaşına eşitleyin,” talebinde bulunarak, 2025 yılındaki ekonomik koşulların iyileştirilmesi için hükümete çağrıda bulundular.Emekliler, 2025 yılına kadar olan süreci mücadeleyle geçireceklerini ve haklarını sonuna kadar savunacaklarını belirterek, “Bizim kaybedecek bir şeyimiz kalmadı. Sefalete teslim olmayacağız,” dediler.




