Denizli’nin Bozkurt ilçesinde, orman ürünlerinin yasa dışı taşınmasını engellemek amacıyla mobil kontrol noktalarında yoğun denetimler gerçekleştirildi. Kontroller sırasında orman emvali taşıyan araçların nakliye belgeleri ve taşınan ürünlerin yasal statüsü detaylı bir şekilde incelendi.
Çal Orman İşletme Müdürlüğüne bağlı Bozkurt Orman Şefliği ekipleri, jandarma birimlerinin de desteğiyle bölgedeki araç trafiğini denetim altına aldı. Özellikle orman köylerinden ya da ormanlık alanlardan çıkarılan ürünlerin izinsiz taşınmasına yönelik tedbirlerin artırıldığı bildirildi. Denetimlerde, belge eksikliği veya usulsüzlük tespit edilen araçların sahiplerine ağır cezalar kesileceği açıklandı.
Denizli Orman Bölge Müdürlüğü yetkilileri, doğal kaynakların korunması ve sürdürülebilir orman yönetimi açısından bu tür denetimlerin büyük önem taşıdığını vurguladı. Yetkililer, “Orman emvali taşıyan tüm araçların gerekli belgelerle yola çıkması zorunludur. Yasa dışı taşıma faaliyetleri hem doğal kaynaklara zarar verir hem de ağır yaptırımlarla sonuçlanır” açıklamasını yaptı.Denetimlerin ilerleyen günlerde de sıkı bir şekilde sürdürüleceği belirtilirken, yetkililer, bölgedeki orman kaynaklarının korunması için vatandaşlardan da duyarlılık beklediklerini ifade etti.
Çal Orman İşletme Müdürlüğüne bağlı Bozkurt Orman Şefliği ekipleri, jandarma birimlerinin de desteğiyle bölgedeki araç trafiğini denetim altına aldı. Özellikle orman köylerinden ya da ormanlık alanlardan çıkarılan ürünlerin izinsiz taşınmasına yönelik tedbirlerin artırıldığı bildirildi. Denetimlerde, belge eksikliği veya usulsüzlük tespit edilen araçların sahiplerine ağır cezalar kesileceği açıklandı.
Denizli Orman Bölge Müdürlüğü yetkilileri, doğal kaynakların korunması ve sürdürülebilir orman yönetimi açısından bu tür denetimlerin büyük önem taşıdığını vurguladı. Yetkililer, “Orman emvali taşıyan tüm araçların gerekli belgelerle yola çıkması zorunludur. Yasa dışı taşıma faaliyetleri hem doğal kaynaklara zarar verir hem de ağır yaptırımlarla sonuçlanır” açıklamasını yaptı.Denetimlerin ilerleyen günlerde de sıkı bir şekilde sürdürüleceği belirtilirken, yetkililer, bölgedeki orman kaynaklarının korunması için vatandaşlardan da duyarlılık beklediklerini ifade etti. 



