Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, bugün öğle saatlerinde Denizli'de ki 6.0 şiddetinde ki depremin ardından İl Sağlık Müdürünü arayarak anbean bilgi alarak yapılması gerekenleri konuştu ve bölgede bazı tedbirler aldı. Bakan Koca, yazılı olarak yaptığı açıklamada, "Denizli'deki depremde, toplam 27 vatandaşımız depremden etkilenmiştir. Yüksekten atlama ve panik sebebiyle hafif yaralanan 5 vatandaşımızın genel durumu iyidir. Deprem bölgesinde etkilenen başka vatandaşımız olup olmadığını tespit etmek üzere görevlendirdiğimiz ekiplerimiz, 22 ambulans ile bölgeyi taramaktadır. Çardak Devlet Hastanemizin yanında çadır poliklinik kurmaktayız. Hastanede herhangi bir hasar olmamakla birlikte tedbiren kurulan çadır poliklinik, yaklaşık bir saat sonra vatandaşlarımıza hizmet vermeye başlayacaktır" diye ifade etti.
Gündem
Yayınlanma: 08 Ağustos 2019 - 19:09
"Denizli'deki depremden 27 vatandaşımız etkilendi"
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Denizli'de meydana gelen depremle ilgili bilgiler verdi.
Gündem
08 Ağustos 2019 - 19:09
İlginizi Çekebilir




