Denizli Organize Sanayi Bölge Müdürlüğü Toplantı Salonu’nda gerçekleştirilen Bayramlaşma Töreni’nde konuşma yapan Yönetim Kurulu Başkanı M. Abdülkadir Uslu, “Aileniz ve sevdiklerinizle birlikte sağlık ve huzurla dolu bir bayram geçirmenizi diliyorum.” dedi.Ardından söz alan Bölge Müdürü Ahmet Taş, “Kurban bayramınızı en içten dileklerim ile kutluyorum. Aileniz ve sevdiklerinizle güzel bir bayram geçirmenizi diliyorum. Ülkemize tüm İslam âlemine hayırlar getirmesini temenni ediyorum.” dedi.
Gündem
Yayınlanma: 29 Ağustos 2017 - 11:15
DENİZLİ OSB'DE BAYRAMLAŞMA
Denizli Organize Sanayi Bölgesi Yönetim Kurulu Başkanı M. Abdülkadir Uslu, Bölge Müdürü Ahmet Taş ve Müdürlük personelinin katılımıyla bayramlaşma töreni yapıldı.
Gündem
29 Ağustos 2017 - 11:15
İlginizi Çekebilir




