Denizli
Büyükşehir Belediyesinin Ege'nin en uzun teleferiğine sahip Türkiye'de ise eşi
benzeri olmayan Denizli Teleferik ve Bağbaşı Yaylası, 4'üncü yılında 2,5 milyondan
fazla misafire ev sahipliği yaptı. Denizli Büyükşehir Belediyesinin en büyük
projelerinden olan Denizli Teleferik ve Bağbaşı Yaylası, 17 Ekim 2015'te
hizmete alınmasının ardından sadece Denizlililerin değil, Türkiye'nin 4 bir
tarafı ve yurtdışından gelen misafirlerin de uğrak noktası haline geldi. Ege'nin
en uzun teleferiğine sahip ve Türkiye'de ise eşi benzeri olmayan proje ilk
günden itibaren vatandaşların yoğun ilgisini çekti. 7'den 70'e her gün binlerce
kişinin akın ettiği tesis yayla turizminin de merkezi oldu. Muhteşem manzarası
ve insanları kendine hayran bırakan yapısıyla 4 mevsim cazibe merkezi olan Denizli
Teleferik ve Bağbaşı Yaylası, turizmcileri de harekete geçirdi. Tesise özel turlar
da düzenlenmeye başladı.
Denizli
turizmine yeni bir soluk
Denizli
Büyükşehir Belediye Başkanı Osman Zolan, Denizli Teleferik ve Bağbaşı
Yaylası’nın kente kazandırdıkları en büyük projelerden bir tanesi olduğunu
belirterek, tesisin Denizli turizmine yeni bir soluk getirdiğini söyledi.
Denizli'nin artık yayla turizminin merkezi olduğunu kaydeden Başkan Zolan,
“Doğanın her anlamda kendisini hissettirdiği Denizli Teleferik ve Bağbaşı Yaylamız
4 mevsim cazibe merkezi haline geldi. Yazın sıcaktan bunalan kışın ise kar
görmek isteyen vatandaşlarımız buraya akın ediyor" dedi. Tesisi 4 yılda 235
milyondan fazla kişinin ziyaret ettiğini anlatan Başkan Osman Zolan, şunları
kaydetti: "Muhteşem doğasının yanında burada konaklama imkanları, sosyal
alanlar, oyun ve eğlence mekanlarıyla vatandaşlarımıza ayrı bir güzellik
sunduk. Denizlimize böylesine güzel bir değeri kazandırdığımız için mutlu ve
gururluyuz."




