Denizli Büyükşehir
Belediye Başkanı ve Cumhur İttifakı'nın AK Partili Büyükşehir Belediye Başkan
Adayı Osman Zolan, Denizli Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği ile Denizli
Esnaf ve Sanatkarlar Kredi ve Kefalet Kooperatifi'ni ziyaret etti. Başkan Osman
Zolan'a Denizli Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği Başkan Vekili Mehmet Ali
Erbeği, Denizli Esnaf ve Sanatkarlar Kredi ve Kefalet Kooperatifi Başkanı Musa
Çelikkol, Denizli Şoförler ve Otomobilciler Odası Başkanı Köksal Semerci, birliğin
ve kooperatifin yönetim kurulu üyeleri, oda başkanları ve esnaf eşlik etti. Bugüne
kadar kendilerine verdikleri desteklerden dolayı Başkan Osman Zolan'a teşekkür
eden Erbeği ve Çelikkol, seçim çalışmalarında başarılar dileyerek Başkan
Zolan'ın yanında olduklarını söyledi. Başkan Zolan ise, esnafın Denizli için
çok önemli olduğunu belirterek, "Uzun yıllardır Denizlimize birlikte
hizmet ettiğimiz siz değerli başkanlarımızı ziyaret etmek bizlere mutluluk
verir. Sizlerden bu güne kadar destek gördük, güç aldık. Beraber yol
arkadaşlığı yaptık. Bir çok güzel işleri birlikte başardık" dedi.
"Denizli çok özel bir şehir"
Başkan Zolan, sözlerini
şöyle sürdürdü: "Denizlimiz bu gün bu hale geldiyse bu bir kişinin başardığı
bir şey değil. El birliği ile güç birliği ile Denizimizi bu günlere getirdik.
Artık Denizlimiz başka yerlere imrenen değil imrenilen hale geldi. Bugün Denizli
Türkiye'de parmakla gösteriliyor. Allah'ım yolumuzu açık etsin. İnşallah Denizlimiz
hız kesmeden yoluna devam etsin. Çünkü Denizli sizlerin de bildiği gibi çok
özel bir şehir." Denizli'yi üretimin başkenti haline getiren nedenin ahilik
olduğunu vurgulayan Başkan Zolan, "Ahiliğin bugünkü temsilcileri de
sizlersiniz. Denizli her yönüyle ahiliğin merkezi. Ben Denizli'yi tükettiğinden
daha fazla üreten, satın aldığından daha fazlasını satan ve çalışkan insanların
olduğu bir şehir olarak tanımlarım. İnşallah tüm şehirlerimiz Denizli gibi
olsun isteriz" dedi.
"Sen ben yok önce Denizli"





