• Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri
Anasayfa
  • Yaşam
  • Denizli Haberleri
    ÇameliPamukkale MerkezefendiAcıpayamBeyağaçBozkurtÇalÇardakGüneyHonazKaleSerinhisarTavasBuldanÇivrilBekilliBabadağBaklanSarayköy
  • Gündem
  • DENİZLİ BŞB
  • Siyaset
    Adalet ve Kalkınma PartisiCumhuriyet Halk PartisiİYİ PartiMilliyetçi Hareket PartisiDiğer Partiler
  • Ekonomi
  • Asayiş
  • DTO
  • Spor Dünya Sağlık Kültür-Sanat Bilim ve Teknoloji Magazin Eğitim Genel
  • Ara
A
Büyüt
A
Küçült
  1. Haberler
  2. Merkezefendi
  3. Deveciler; çok keyifli bir sezon geçireceğiz
Merkezefendi
Yayınlanma: 22 Eylül 2021 - 19:43

Deveciler; çok keyifli bir sezon geçireceğiz

NG Basketbol Süper Lig’inin ilk haftasında deplasmanda Euroleague Şampiyonu Anadolu Efes’e konuk olacak olan temsilcimiz Yukatel Merkezefendi Belediyesi’nde Başkan Veli Deveciler, “Şehrimiz ve kulübümüz için yepyeni ve çok prestijli bir sezona başlıyoruz” dedi.

Merkezefendi
22 Eylül 2021 - 19:43
1 dk okunma süresi
A
Büyüt
A
Küçült
Deveciler; çok keyifli bir sezon geçireceğiz
Tarihinde ilk kez ING Basketbol Süper Lig’de mücadele edecek olan Yukatel Merkezefendi Belediyesi, sezonun ilk maçında son Euroleague Şampiyonu Anadolu Efes ile karşılaşacak.  Sinan Erdem Spor Salonu’nda oynanacak karşılaşmada 25 Eylül Cumartesi günü saat 20:15’te başlayacak.

“ÇOK KEYİFLİ BİR MAÇ OLACAĞINI DÜŞÜNÜYORUZ”

Zorlu maç öncesi açıklamalarda bulunan Yukatel Merkezefendi Belediyesi Başkanı Veli Deveciler, “ Şehrimiz ve kulübümüz için yepyeni ve çok prestijli bir sezona başlıyoruz. Üstelik, sezonun ilk maçında Anadolu Efes’e konuk olacağız. Euroleague şampiyonu Anadolu Efes geçen sezon hepimizi gururlandırdı. Onların gücünü bilmeyen yok. Ama biz de iyi takımız, iyi çalıştık, çok keyifli bir maç olacağını düşünüyoruz. Cumartesi 20:15 de oynanacak maç TRT de canlı yayınlanacak. Ligin başlamasının yanı sıra, bir süredir tedavileri süren, baş antrenörümüz Zafer Aktaş ve kondisyonerimiz Mustafa Kara takımla çalışmalara başladı. Bunun için sponsorumuz Denipol Hastanesi, Denizli Devlet Hastanesi doktorları ve çalışanlarına ve İl Sağlık Müdürümüz Berna Öztürk hocamıza sonsuz teşekkürlerimizi sunuyoruz. Tüm hekimlerimize ve sağlık çalışanlarına ne kadar teşekkür etsek azdır, hakları ödenmez. Ayrıca, salonumuzda oynanacak ilk maç için de tüm hazırlıklarımızı tamamladık. Kombinelere ve biletlere olan yoğun ilgi bizi çok mutlu ediyor. Tüm Denizli’lere takımlarına olan desteklerinden dolayı teşekkürlerimizi sunuyoruz” dedi.

“BU TAKIM HEPİMİZİN”

Başkan Deveciler, yeni sezon kombine biletlerinin de hafta sonu dağıtılacağını açıkladı ve “Bilet satış sadece hafta içerisinde satış noktasında gerçekleşecek. Ayrıca https://biletinial.com/’dan da bilet alımı yapılacak. Maç günü ise gişe yok. Tüm Denizli halkından destek bekliyoruz. Bu takım hepimizin” dedi.

ANASAYFAYA DÖNMEK İÇİN TIKLAYINIZ
İlginizi Çekebilir
Merkezefendi Belediyesi parkları yaza hazırladı
Merkezefendi Belediyesi parkları yaza hazırladı
TUTUKLAMA KARARININ ARDINDAN, BAŞKAN DOĞAN'DAN İLK AÇIKLAMA
TUTUKLAMA KARARININ ARDINDAN, BAŞKAN DOĞAN'DAN İLK AÇIKLAMA
Merkezefendi'de Şafak Operasyonunda Gözaltı Sayısı 14'e Yükseldi
Merkezefendi'de Şafak Operasyonunda Gözaltı Sayısı 14'e Yükseldi
Merkezefendi Belediyesi'ne Operasyon: Emrah Karan Dahil 5 Kişi Gözaltına Alındı
Merkezefendi Belediyesi'ne Operasyon: Emrah Karan Dahil 5 Kişi Gözaltına Alındı
17 ilde change oto operasyonu: 7 gözaltı
17 ilde change oto operasyonu: 7 gözaltı

Ana Sayfa
Yaşam
Denizli Haberleri
Gündem
DENİZLİ BŞB
Siyaset
Ekonomi
Asayiş
DTO
Spor
Dünya
Sağlık
Kültür-Sanat
Bilim ve Teknoloji
Magazin
Eğitim
Genel
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
  • Rss
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.

Yazılım: Tumeva Bilişim