• Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri
Anasayfa
  • Yaşam
  • Denizli Haberleri
    ÇameliPamukkale MerkezefendiAcıpayamBeyağaçBozkurtÇalÇardakGüneyHonazKaleSerinhisarTavasBuldanÇivrilBekilliBabadağBaklanSarayköy
  • Gündem
  • DENİZLİ BŞB
  • Siyaset
    Adalet ve Kalkınma PartisiCumhuriyet Halk PartisiİYİ PartiMilliyetçi Hareket PartisiDiğer Partiler
  • Ekonomi
  • Asayiş
  • DTO
  • Spor Dünya Sağlık Kültür-Sanat Bilim ve Teknoloji Magazin Eğitim Genel
  • Ara
A
Büyüt
A
Küçült
  1. Haberler
  2. Denizli Haberleri
  3. DOĞALGAZ ABONELİK KAYITLARI BAŞLADI
Denizli Haberleri
Yayınlanma: 17 Nisan 2018 - 13:21

DOĞALGAZ ABONELİK KAYITLARI BAŞLADI

Denizli il merkezinden sonra ilçelerde de doğalgaz kullanımına hazırlanıyor. 

Denizli Haberleri
17 Nisan 2018 - 13:21
1 dk okunma süresi
A
Büyüt
A
Küçült
DOĞALGAZ ABONELİK KAYITLARI BAŞLADI
Denizli’nin Acıpayam ilçesinde Doğalgaz abone işlemleri başlarken 3 ay içinde 3 bin konuta doğalgaz verilmesi planlanıyor.

Geçtiğimiz yıl Denizli’ye toplu açılış töreni için gelen Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ilçelere doğalgaz müjdesi vermişti. 

Acıpayam’da 2017 yılında başlayan 14  km’lik doğal gaz hattı çalışmaları tamamlandı.  Çalışmaların sona gelmesiyle Belediye binasında abonelik işlemleri 17 Nisan 2018 itibariyle başladı.

Büyük bir heyecanla Acıpayam’da  doğal gaz çalışmalarına başladıklarını belirten Belediye Başkanı Dr. Hulusi Şevkan, “Doğal gaz abonelik işlemlerimize başlamış bulunmaktayız. Tüm hemşehrilerimize ve ilçemize hayırlı olsun. Doğal gaz kullanımı modernliği ve gelişmişliği gösteren büyük bir hizmettir. 24 Mart 2017 tarihinde Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın Denizli mitinginde yapmış olduğu duyuruyla ilçemize doğal gaz müjdesini vermişti.  Bu süre içinde ilgili kurum Enerya ile çalışmalara başladık.  14 km doğal gaz hattının şehir içine döşeme çalışmaları tamamlandı. 3000 konuta verilmesi planlana abonelik işlemlerimiz 17 Nisan 2018 Salı itibariyle yoğun bir ilgi ile abonelik işlemleri başladı. İlçemize hayırlı olsun” dedi.

Başkan Şevkan  “Hizmetin ilçemize gelmesi aşamasında bizlere destek olan Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’a, Başbakanımız Binali Yıldırım'a, Ekonomi Bakanımız Nihat Zeybekci’ye, Milletvekillerimize, Büyükşehir Belediye Başkanımız Osman Zolan’a, Enerya çalışanlarımıza ve ilçemizde doğal gaz çalışmaları sırasında sabırla  desteklerini esirgemeyen hemşehrilerimize teşekkür ederim” dedi.

ANASAYFAYA DÖNMEK İÇİN TIKLAYINIZ
İlginizi Çekebilir
Denizli’de ‘Mahallemde Maç Var’ turnuvası coşkulu finalle sona erdi
Denizli’de ‘Mahallemde Maç Var’ turnuvası coşkulu finalle sona erdi
Topluma Kazandırma Projesinde Yeni Mezunlar: Sürü Yönetimi Kursu Tamamlandı
Topluma Kazandırma Projesinde Yeni Mezunlar: Sürü Yönetimi Kursu Tamamlandı
Akbaş Barajı yüzde 82 doluluk oranı ile, son 9 yılın rekorunu kırdı
Akbaş Barajı yüzde 82 doluluk oranı ile, son 9 yılın rekorunu kırdı
DENİB'de Yeni Dönemin Kadrosu Belli Oldu
DENİB'de Yeni Dönemin Kadrosu Belli Oldu
HOROZ’DA SAMSUN SEFERBERLİĞİ
HOROZ’DA SAMSUN SEFERBERLİĞİ

Ana Sayfa
Yaşam
Denizli Haberleri
Gündem
DENİZLİ BŞB
Siyaset
Ekonomi
Asayiş
DTO
Spor
Dünya
Sağlık
Kültür-Sanat
Bilim ve Teknoloji
Magazin
Eğitim
Genel
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
  • Rss
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.

Yazılım: Tumeva Bilişim