Denizli Fırıncılar Odası Başkanı Bekir Karadaban, fırınlarda çalışan işçilerin Bayram tatili yapabilmeleri için Bayramın ilk 2 günü hiçbir fırının çalışmayacağını duyurdu.Denizli Fırıncılar Odası Başkanı Bekir Karadaban, yaptığı açıklamada şu sözlere yer verdi;Mübarek Kurban bayramında fırınlarda çalışan işçilerimizin bayram tatili yapabilmeleri için bayramın 1. ve 2. günü (01-02 Eylül 2017) tarihinde fırınlarımızda ekmek çıkmayacaktır. Bayramın üçüncü ve dördüncü günü işçisini temin eden fırınlarımız çalışacaklardır.Bayramda ekmek sıkıntısı yaşanmaması için tüm tedbirler alınmıştır. Arefe günü (Perşembe) fırınlarımız tam mesai ile çalışacak ve ihtiyaç olan ekmek miktarı üretilecektir.Mübarek Kurban Bayramının Denizli’mize, Ülkemize ve tüm İslam alemine hayırlara vesile olmasını diler, halkımızın mübarek bayramını kutlar, saygı ve sevgilerimi sunarım”
Gündem
Yayınlanma: 28 Ağustos 2017 - 13:58
EKMEĞİNİZİ ALMAYI UNUTMAYIN
Denizli’de fırınlar Kurban Bayramı’nın ilk 2 günü kapalı olacak.
Gündem
28 Ağustos 2017 - 13:58
İlginizi Çekebilir




