• Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri
Anasayfa
  • Yaşam
  • Denizli Haberleri
    ÇameliPamukkale MerkezefendiAcıpayamBeyağaçBozkurtÇalÇardakGüneyHonazKaleSerinhisarTavasBuldanÇivrilBekilliBabadağBaklanSarayköy
  • Gündem
  • DENİZLİ BŞB
  • Siyaset
    Adalet ve Kalkınma PartisiCumhuriyet Halk PartisiİYİ PartiMilliyetçi Hareket PartisiDiğer Partiler
  • Ekonomi
  • Asayiş
  • DTO
  • Spor Dünya Sağlık Kültür-Sanat Bilim ve Teknoloji Magazin Eğitim Genel
  • Ara
A
Büyüt
A
Küçült
  1. Haberler
  2. Genel
  3. EKO MİNİ
Genel
Yayınlanma: 09 Ağustos 2018 - 15:25

EKO MİNİ

Ali Koçlu'nun yazısını okumak için tıklayınız

Genel
09 Ağustos 2018 - 15:25
3 dk okunma süresi
A
Büyüt
A
Küçült
EKO MİNİ
EKO, Tıpta, Elektro Kardiografi demektir.

Kalbin, elektrosu çekilir, kalbin çalışması, yani sistol ve diyastol

Dediğimiz,  damar içine basınç yaparken sistol, durması anına

Da, diyastol adı verilir. Siz bunu, büyük ve küçük tansiyon

Olarak bilirsiniz.

Kısaca, EKO, İnsan sağlığında kalbin çalışmasının değerlendirilmesi

İçin, oldukça önemlidir.

Hekim, hastanın ekosuna bakarak,  önce kalp krizi

Geçirip geçirmediğine dair bilgiye de sahip olunur..

Kalbin dünü ve bugünü de değerlendirilmiş olur..

Devletlerin de,Elektro Kardio Grafisi,Ekonomileridir..

Bunun için de, maliye ve hazinenin analizleri vardır.

Piyasanın arz-talebi vardır.

Herkesin kişisel geliri ve gideri olduğu gibi, devletin de,

Yıllık geliri ve gideri vardır.

Yıllık hazırlanan bütçenin gelir ve gider kalemleri

İyi değerlendirmek lazım, gelir, giderlere göre artırılmaz.

Tam tersine, gelirlere göre giderler hesaplanır.

Üretim ve satış ekonomisi, imalat iş yerleri için,

Ne kadar önemli ise, Devletin de, geliri ve gideri o kadar

Önemlidir…

Giderleri kontrol altına alamazsan,  zaman hep ZAM

Yapmak zorunda kalırsın… Zam da, insanları sevmediği,

Enflasyonu artıran sebeplerdendir.

Ham maddeyi döviz ile alan fabrikalar, döviz artışını,

Mamul maddenin satış fiyatına yansıtmak zorunda

Kalıyorlar…

Türkiye’de olmayan mal ve hizmetlerin alımı, dövizle

Olmaktadır. Dolayısıyla, yurt dışına yabancı para ödemek

Zorunda kalıyoruz…

Futbolculara DÖVİZ ile transfer ücretleri ödüyoruz.

Dışarıdan dövizle tüketim malları alıyoruz, araçlar ithal

Ediyoruz.

Elzem olan, ham maddeler ve mamul maddeler alınabilir,

Ama LÜKS sayılan malzemelerin ithaline izin vermemek

Lazım.

Futbolculara TÜRK PARASI ile ödeme yapın.

Kabul etmezlerse,transfer yapmayın..

Yapmazsanız ne olacak?

Sanki KULÜP TAKIMLARI AVRUPADA YARIŞIYOR!

Antrenörlere ödenen milyar dolarlar!

Yazıktır beyler yazıktır..

Bu LALE DEVRİ çocukları, ne makama ne de paraya

Doyarlar…

Vatandaş enflasyonda ezilmemek için,üç kuruş

Birikimini dövize tahvil eder.

Önce Milletin vekillerinden başlamak lazım.

Sonra DEVLETİN DOYMAYAN HEP TÜKETMEYE

ENDEKSLİ olan lüks giderlerine el atmak lazım…

Şimdiye kadar, HEP VEKİLLER MALI GÖTÜRDÜ.

Devletin malını DENİZ diye, diye.

Şimdi garip, gurabaadan yastık altına el atması isteniyor.

Milli mücadele, topyekün olursa bir anlam ifade eder..

“Biri yiyip, biri bakar, kıyamet o zaman kopar.”

Böyle olduğu sürece, TÜRK EKONOMİSİ,

Her zaman EKO MİNİ olarak devam edip gider.

İthalat kotası içinde yer alan ham madde ve mamul

Malları bizim üretmemiz gerekir.

YÜRÜTMENİN DERHAL,”EKONOMİK TEDBİRLER”

Alması gerekir. Döviz ile olan alımları durduracak.

Derhal, “TASARRUF TEDBİRLERİ” hazırlayacak…

Sonra, Halk sokaklara çıkarak 15 Temmuzda tankları

Durdursun, yastık altındaki döviz ve altınları çıkararak

Ekonomiyi desteklesin, vatandaş üretsin, ağalar, beyler

Tüketsin, halk ölsün, asiller yaşasın!

Papağa Yeni Gine de bile böyle bir şey yok…

Devletin BEKASI dedik, eteğimizdeki taşları döktük,

Hep bir olduk. İnsanı yaşat ki devlet yaşasın dedik,

Halkı ya şehit verdik ya da yaşarken öldürdük..

Düşünme, çalışma, gayret gösterme, dua et! Yeter diyorlar..

Ah gafiller, o zaman dua edin, DOLAR-EURO düşsün.

İşte o zaman EKONOMİ,oluyor EKO-MİNİ..

Alametin geleceğin,senin varlık sebebine bağlıdır..

Ye, iç, yat, para ile para kazan, yandaşlara, rantiyecilere

Para kazandır, ihaleler ortak yapılsın, yüzde15 ihale kazandırma

Neması verilsin, sonra da, bindik alamete, gidiyoruz

Kıyamete, diyelim…

Asıl kıyameti, kıyamet tellalları koparacak…

Halk, her zaman devletinin yanında…

Devletinin de yanında olması istiyor…

Haydi hayırlısı…

 

ANASAYFAYA DÖNMEK İÇİN TIKLAYINIZ
İlginizi Çekebilir
Çameli'de Gökyüzünden Yağan Buz Üreticinin Umudunu Kırdı
Çameli'de Gökyüzünden Yağan Buz Üreticinin Umudunu Kırdı
Cengiz Bektaş Şiir Ödülü İçin Başvurular Başlıyor
Cengiz Bektaş Şiir Ödülü İçin Başvurular Başlıyor
Denizli Cumhuriyet Başsavcılığına Mustafa Akbulut Atandı
Denizli Cumhuriyet Başsavcılığına Mustafa Akbulut Atandı
Uçaklı Fakülte'de sorular büyüyor: Neden hâlâ kazma vurulmadı?
Uçaklı Fakülte'de sorular büyüyor: Neden hâlâ kazma vurulmadı?
18 YETİŞTİRİCİYE 39 KOÇ DAĞITILDI
18 YETİŞTİRİCİYE 39 KOÇ DAĞITILDI

Ana Sayfa
Yaşam
Denizli Haberleri
Gündem
DENİZLİ BŞB
Siyaset
Ekonomi
Asayiş
DTO
Spor
Dünya
Sağlık
Kültür-Sanat
Bilim ve Teknoloji
Magazin
Eğitim
Genel
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
  • Rss
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.

Yazılım: Tumeva Bilişim