Denizli Organize Sanayi Bölgesinde kalifiye ara eleman konusunda problemleri çözmek amacıyla Bölge Müdürlüğü ve İŞKUR İl Müdürlüğü’nün ortaklaşa düzenlediği bir toplantı yapıldı. Toplantıya Bölge firmalarının İnsan Kaynakları Sorumluları katıldı.Toplantıda firmaların İnsan Kaynakları Sorumluları eleman bulma konusundaki problemleri birinci ağızdan ilettiler. Karşılıklı görüş alışverişi şeklinde geçen toplantıda Denizli OSB Bölge Müdürü Ahmet Taş, “Organize Sanayi Bölge Müdürlüğü olarak Yönetim Kurulumuzun teşviki ile kalifiye ara eleman bulma konusunda elimizi taşın altına koyacağız. Bölgemiz sınırları içerisinde bulunan İl Özel İdaresi 75. Yıl Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’ne verdiğimiz desteklerin yanında ‘Mesleki Eğitim Merkezi’ projemiz var. Bu projenin gerçekleşmesi durumunda işletmelerin istedikleri her branşta birkaç aylık kurslarla eleman yetiştireceğiz.” dedi.İŞKUR İl Müdürü Fatih Işık ise, “İŞKUR olarak sanayicilerimizin kalifiye ara eleman bulma konusunda desteğimizi vereceğiz. Açılan kurslarda, kurs öğretmenlerinin ve kursiyerlerin ücretlerini ödeyeceğiz. Aynı zamanda kursiyerlerin sigorta ücretlerini de karşılayacağız.” dedi.Toplantı sonunda; OSB Müdürlüğü tarafından bir anket hazırlanarak hangi branşlarda ara eleman ihtiyacı olduğu tespit edilmesi, toplantıların periyodik olarak devam etmesi, bu iş için Halk Eğitim Merkezleri ve Meslek Lisesi atölyelerinden faydalanması konularında kararlar alındı.
Ekonomi
Yayınlanma: 06 Haziran 2017 - 14:14
ELEMAN SIKINTISI SÜRÜYOR
Denizli Organize Sanayi Bölgesinde bulunan firmaların kalifiye ara eleman sıkıntısını çözebilmek için toplantı düzenlendi.
Ekonomi
06 Haziran 2017 - 14:14
İlginizi Çekebilir




