Türkiye'nin çeşitli illerinden gelen emekliler, Gençlik ve Spor Bakanlığı'nın organize ettiği projeyle Denizli'de unutulmaz bir tatil geçirdi. Emekliler, Denizli'nin güzelliklerini keşfetme fırsatı bulurken, şehirde ücretsiz konaklama imkanından da faydalandı.
Proje kapsamında, emekliler 15 Temmuz - 15 Ağustos tarihleri arasında Gençlik ve Spor Bakanlığı'na ait öğrenci yurtlarında haftalık periyotlarla konaklayabiliyor. İlk grup emekliler, Denizli'de 5 gün süren bir programla şehrin tarihi ve doğal güzelliklerini gezdi. Pamukkale Yurtları'nda ağırlanan emekliler, konforlu konaklama imkanlarıyla memnuniyetlerini dile getirdi.
Denizli Gençlik Spor İl Müdürlüğü'nün düzenlediği kahvaltı etkinliğinde, emekliler Gençlik Spor İl Müdürü Ömer İlman ve SGK İl Müdürü Abdullah Mersin ile bir araya geldi. İlman, proje ile emeklilere hizmet etmekten büyük mutluluk duyduklarını belirtti. Ayrıca, "Seyahat Sever" projesinin de devam ettiğini ve bu sayede nesiller arası birlikteliğin sağlandığını vurguladı.
İlman, bir ay sürecek program boyunca emeklileri Denizli'ye davet etti ve emeği geçen herkese teşekkür etti. SGK İl Müdürü Abdullah Mersin de projeye dair memnuniyetini dile getirerek, "Emeklilerimizi mutlu bir şekilde evlerine göndermenin gururunu yaşıyoruz" dedi.Bu özel proje, yıllarca ülkeye hizmet etmiş emeklilere unutulmaz anılar ve yeni dostluklar kazandırarak Denizli'de güzel bir misafirperverlik örneği sergiledi.
Proje kapsamında, emekliler 15 Temmuz - 15 Ağustos tarihleri arasında Gençlik ve Spor Bakanlığı'na ait öğrenci yurtlarında haftalık periyotlarla konaklayabiliyor. İlk grup emekliler, Denizli'de 5 gün süren bir programla şehrin tarihi ve doğal güzelliklerini gezdi. Pamukkale Yurtları'nda ağırlanan emekliler, konforlu konaklama imkanlarıyla memnuniyetlerini dile getirdi.
Denizli Gençlik Spor İl Müdürlüğü'nün düzenlediği kahvaltı etkinliğinde, emekliler Gençlik Spor İl Müdürü Ömer İlman ve SGK İl Müdürü Abdullah Mersin ile bir araya geldi. İlman, proje ile emeklilere hizmet etmekten büyük mutluluk duyduklarını belirtti. Ayrıca, "Seyahat Sever" projesinin de devam ettiğini ve bu sayede nesiller arası birlikteliğin sağlandığını vurguladı.
İlman, bir ay sürecek program boyunca emeklileri Denizli'ye davet etti ve emeği geçen herkese teşekkür etti. SGK İl Müdürü Abdullah Mersin de projeye dair memnuniyetini dile getirerek, "Emeklilerimizi mutlu bir şekilde evlerine göndermenin gururunu yaşıyoruz" dedi.Bu özel proje, yıllarca ülkeye hizmet etmiş emeklilere unutulmaz anılar ve yeni dostluklar kazandırarak Denizli'de güzel bir misafirperverlik örneği sergiledi. 



