• Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri
Anasayfa
  • Yaşam
  • Denizli Haberleri
    ÇameliPamukkale MerkezefendiAcıpayamBeyağaçBozkurtÇalÇardakGüneyHonazKaleSerinhisarTavasBuldanÇivrilBekilliBabadağBaklanSarayköy
  • Gündem
  • DENİZLİ BŞB
  • Siyaset
    Adalet ve Kalkınma PartisiCumhuriyet Halk PartisiİYİ PartiMilliyetçi Hareket PartisiDiğer Partiler
  • Ekonomi
  • Asayiş
  • DTO
  • Spor Dünya Sağlık Kültür-Sanat Bilim ve Teknoloji Magazin Eğitim Genel
  • Ara
A
Büyüt
A
Küçült
  1. Haberler
  2. Genel
  3. EVLİLİK OKULU'NDA 36. DÖNEM BAŞLADI
Genel
Yayınlanma: 14 Nisan 2018 - 11:41

EVLİLİK OKULU'NDA 36. DÖNEM BAŞLADI

Denizli Büyükşehir Belediyesi tarafından "Ailemi Seviyorum" projesi kapsamında yaklaşık 6 yıl önce başlatılan Evlilik Okulu’nda 36. dönem başladı.

Genel
14 Nisan 2018 - 11:41
1 dk okunma süresi
A
Büyüt
A
Küçült
EVLİLİK OKULU’NDA 36. DÖNEM BAŞLADI
Denizli Büyükşehir Belediyesinin Ailemi Seviyorum projesi kapsamında hayata geçirdiği Evlilik Okulu’nda 36. dönem başladı. Kent Konseyi'nde düzenlenen eğitim programının ilk dersine, Denizli Büyükşehir Belediyesi Kent Konseyi Başkanı Ali Değirmenci, Psikolog Gülay Korkut ve kursiyerler katıldı. Kent Konseyi’nin Denizli Büyükşehir Belediyesi’nin sosyal yüzü olduğunu belirten Kent Konseyi Başkanı Ali Değirmenci, “Eğitimden sağlığa spordan kültüre kadar pek çok alanda da faaliyet gösteriyoruz. Kent Konseyi’nde de haftanın 7 günü gece geç saatlere kadar ışığımız yanıyor. Sizler de geldiğiniz sürece buradaki bu ışık yanmaya devam edecek” dedi. Ailemi Seviyorum projesi hakkında bilgi veren Değirmenci, “Ailemi Seviyorum projesi 2012 yılında başladığımız, Türkiye genelinde ödüllü bir proje. Ailemi Seviyorum projesinin alt başlıklarından bir tanesi de Sağlıklı Evlilik Okulu. 6 yılı doldurduk ve devam ediyoruz” diye konuştu.

35 DÖNEM TAMAMLANDI

Evlilik Okulu’ndan bugüne dek yüzlerce çiftin eğitim aldığına dikkat çeken Ali Değirmenci, “35 okul periyodunu tamamladık. Sizlerle birlikte 36. dönemi açıyoruz. Böyle bir karar verdiğiniz için sizleri tebrik ediyorum. Ama asıl tebrik evlilik kararı. Hayatta verilen en önemli kararlardan bir tanesi. Sağlıklı Evlilik Okulu ile şunu hedefledik. Denizli’de kurulan bütün evlilikler mutlu olsun, huzurlu olsun, güzel bir aile ortamı oluşsun istiyoruz. Evliliğe hazır halde başlamanızı istiyoruz. Kulaktan dolma bilgilerle değil de bilimsel doğru verilerle hayata başlarsak inanıyoruz ki hiçbir evlilikte problem olmaz. İnşallah güzel bir eğitim dönemi olur. İnşallah her şey gönlünüzce olsun” dedi. Konuşmanın ardından 36. Dönem Evlilik Okulu’nun ilk dersine geçildi.

 

ANASAYFAYA DÖNMEK İÇİN TIKLAYINIZ
İlginizi Çekebilir
Çameli'de Gökyüzünden Yağan Buz Üreticinin Umudunu Kırdı
Çameli'de Gökyüzünden Yağan Buz Üreticinin Umudunu Kırdı
Cengiz Bektaş Şiir Ödülü İçin Başvurular Başlıyor
Cengiz Bektaş Şiir Ödülü İçin Başvurular Başlıyor
Denizli Cumhuriyet Başsavcılığına Mustafa Akbulut Atandı
Denizli Cumhuriyet Başsavcılığına Mustafa Akbulut Atandı
Uçaklı Fakülte'de sorular büyüyor: Neden hâlâ kazma vurulmadı?
Uçaklı Fakülte'de sorular büyüyor: Neden hâlâ kazma vurulmadı?
DEİZM
DEİZM

Ana Sayfa
Yaşam
Denizli Haberleri
Gündem
DENİZLİ BŞB
Siyaset
Ekonomi
Asayiş
DTO
Spor
Dünya
Sağlık
Kültür-Sanat
Bilim ve Teknoloji
Magazin
Eğitim
Genel
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
  • Rss
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.

Yazılım: Tumeva Bilişim