Denizli’ye “UEFA’da Denizlispor Serüveni” konulu söyleşiye katılmak üzere gelen Trabzonspor Teknik Direktörü Rıza Çalımbay, onuruna verilen yemekte Denizlispor’un eski ve yeni yöneticileri ile bir kez daha buluştu.Denizlispor’un eski yöneticilerinden Halit Polat tarafından Polat Otel’de organize edilen yemek davetine dönemin başkanı Mustafa Baysal ve kurmayları katıldı. Dönemin Denizli Belediye Başkanı Ali Aygören ile Denizlispor Bakan yardımcısı Taner Atilla’nın da katıldığı yemekte Denizlispor’un UEFA zaferini yaşadığı yıllar tekrar hatırlandı.Rıza Çalımbay, Denizlispor’da mükemmel günler geçirdik. Bir Anadolu takımının belki de o günlerde elde edebileceği en büyük başarıya ulaştık. Denizlispor’un şu an TFF 1. Ligde olması beni gerçekten çok üzüyor. Bir an önce Süper lige geri dönmesi gerekiyor dedi.Denizlispor eski Başkanı Mustafa Baysal ise Denizlispor tarihinde çok önemli bir yeri olan UEFA zaferinin asla unutulmayacağını belirtirken, O dönemde çok önemli takımları kupa yarışından eledik. O günleri unutmak asla mümkün değil sözlerini dile getirdi.
Spor
Yayınlanma: 08 Kasım 2017 - 09:04
GEÇMİŞİ YAD ETTİLER
Denizlispor’un UEFA zaferi Denizlispor’un eski ve yeni yöneticileri tarafından bir kez daha kutlandı.
Spor
08 Kasım 2017 - 09:04




