2020-2021 eğitim yılı koronavirüs pandemisi nedeniyle
uzaktan eğitimle başladı. Türkiye’de yaklaşık 1 milyonu aşkın öğrenci uzaktan
eğitime erişim sağlayamazken İYİ Parti Denizli İl Başkanlığı bir kampanya
başlattı.
Bir öğrencinin geleceğini kurtarmak, bir öğrenciyi dahi
uzaktan eğitimle tanıştırabilirsek ne mutlu bize diyen Akışık, “Öğrenci
velilerimizin durumu ortada. Kiralar faturalar derken eğitim ve öğretime
ayrılan bütçe yok denecek kadar az. Okula giden çocuklarımızın cebine 5 lira harçlık
koyamayan veliler var. Bu velilerin çocuklarının geleceğe umutla bakabilmeleri
için eğitimde eşitlik şart. Fakat durumu olmayan vatandaşlar ne yapacak?
Zenginin çocuğu özel okula gidiyor, telefonu, tableti, bilgisayarı, özel
öğretmenleri var. Garibanın çocuğu ne yapacak?
Milli Eğitim Bakanlığı eğitimde eşitlik ilkesini
sağlayamıyor ve öğrenci velilerinin durumlarını gözetmeden böyle bir sistemde
eğitim vermeye çalışıyor. Biz de bunu ön görerek bir çalışma başlattık. Öyle
üst düzey tabletler bilgisayarlar istemiyoruz. Eba tv’ye girecek, internetten
araştırma yapabilecek seviyede bilgisayarlarınızı, tabletlerinizi getirin
imkanı olmayan ailelerle buluşturalım. Biz İYİ Parti olarak elimizi taşın
altına her zaman koyacağız. İmkanı olmayanın yanında, destek bulamayanın
desteği konumunda olacağız. Velilerimiz, öğrencilerimiz ‘Allah razı olsun’ dese
yeter. Biz onların hayır duasıyla yol almaya devam edeceğiz. Denizli’de yaşayan
tüm vatandaşlardan bu yönde destek bekliyorum. İmkanı olan alsın getirsin,
imkanı olmayana götürelim. İYİ bir eğitim için haydi Denizli el ele verelim”
diye konuştu.
Ellerinde çalışır durumda bilgisayarı ve tableti olan
vatandaşların İYİ Parti Denizli İl Başkanlığına bırakmaları yeterli diyen
Akışık, “Biz belirlediğimiz imkanı olmayan ailelerin çocuklarına bu desteği
sağlayacağız. Siz sadece bize bırakın, yada bizi arayın sizden alalım onlara
ulaştıralım. En ufak destek dahi çok büyük umutlar doğuracak. Gelin
geleceğimizi birlikte kurtaralım” dedi.




