Denizli Cumhuriyet Halk Partisi İl Gençlik Kolları Başkanı Hakan Imırgı, 24 Haziran Milletvekili ve Cumhurbaşkanlığı seçimlerinin ardından bugün partisinin Genel Merkezi önünde oturma eylemine başladı. Bir isyanın dile getirilişi diyerek 24 saat sürecek olan oturma eylemine başlayan Genç Başkan Imırgı, eylem öncesi sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımı ile seçimleri değerlendirmiş, hesap sorulması gereken kişilerin mücadeleden kaçanlar olduğuna dikkat çekmişti.Hakan Imırgı’nın açıklaması şu şekilde oldu;
Mücadelenin en önünde koşan örgütüme;Hepimiz 1 oy daha fazla alabilmek için günlerce hiç durmadan çalıştık. Tahrik ettiler, kavgaya çekmeye çalıştılar, her zaman itidali koruduk. Aslolan mücadeledir. Ve biz kazandık. Gece gündüz, omuz omuza, köy köy, sokak sokak mücadele verdik; gerçek bir örgüt gibi. Evlerimizin yollarını unuttuk, uyumayı unuttuk, ailelerimizi unuttuk, ayaklarımızın altı su topladı artık ayağa kalkamaz olduk, vazgeçmedik.Bizler demokrasiye inanmış insanlar olarak hem milletin takdirine saygı göstermeyi biliriz, hem de mücadeleden vazgeçmemeyi. Dün geceden beri aynı şeyi söylüyorum, 1 oyda şüphe varsa günlerce mücadele edelim ve hanemize yazdıralım ama bana kanıt getirin. Hangi sandıkta ne şüphe varsa onu söyleyin. Varsa elinizde ysk sonucuyla uyuşmayan ıslak imza onu getirin, hesabını soralım.Muharrem beyi eleştirenler olmuş, geç açıklama yapılması konusunda haklısınız. Onun haricinde açıklamada bir yanlış yok. Yıllar sonra ilk defa 30 psikolojik sınırı aşıldı hem de sadece 50 günlük çalışmayla. O gün Ankara'da Mustafa Kemal'in adımlarıyla yürüyerek başardık bunu. Gece 2'de yapılan mitinglerle başardık. Uzunpınar'a çizmelerimizle girerek başardık. 19 ilçemizi adım adım gezerek başardık. Kağıttan okuması da gayet normal çünkü çok zor bir açıklama yapıyor ve ağzından çıkabilecek tek bir yanlış kelime hiç beklemeyeceğimiz sonuçlar getirebilir. Hesap soracaksak mücadeleden kaçanlardan hesap soralım. Şahsi menfaati peşinde koşanlardan soralım. Yapılan yanlış listelerin hesabını soralım. Partinin 8 puan nasıl daha az aldığını soralım. Ön seçim olmamasının hesabını soralım. Çarşaf listenin olmamasının hesabını soralım.Beckett'in dediği gibi yine denedik ve daha güzel yenildik. Hepiniz gözünde o inancı, o parıltıyı gördüm. Vazgeçerseniz kaybederiz, şuandan itibaren mücadeleye devam edersek başarırız. İnanırsak başarırız. "Zafer muhteşem olacak" sözü 24 Haziran gününe özel bir söz değildi. O muhteşem gün gelecek size söz veriyorum. Bu daha başlangıç mücadeleye devam!Bütün örgütümün, tüm mücadele edenlerin, hepinizin; elinize, emeğinize, yüreğinize sağlık. Stresli bir süreç yaşadık istemeden kırdıklarım oldu biliyorum hoşgörün, affedin. Biriz, birlikteyiz her zaman bu 6 ok'lu bayrağın altında omuz omuzayız.”
Mücadelenin en önünde koşan örgütüme;Hepimiz 1 oy daha fazla alabilmek için günlerce hiç durmadan çalıştık. Tahrik ettiler, kavgaya çekmeye çalıştılar, her zaman itidali koruduk. Aslolan mücadeledir. Ve biz kazandık. Gece gündüz, omuz omuza, köy köy, sokak sokak mücadele verdik; gerçek bir örgüt gibi. Evlerimizin yollarını unuttuk, uyumayı unuttuk, ailelerimizi unuttuk, ayaklarımızın altı su topladı artık ayağa kalkamaz olduk, vazgeçmedik.Bizler demokrasiye inanmış insanlar olarak hem milletin takdirine saygı göstermeyi biliriz, hem de mücadeleden vazgeçmemeyi. Dün geceden beri aynı şeyi söylüyorum, 1 oyda şüphe varsa günlerce mücadele edelim ve hanemize yazdıralım ama bana kanıt getirin. Hangi sandıkta ne şüphe varsa onu söyleyin. Varsa elinizde ysk sonucuyla uyuşmayan ıslak imza onu getirin, hesabını soralım.Muharrem beyi eleştirenler olmuş, geç açıklama yapılması konusunda haklısınız. Onun haricinde açıklamada bir yanlış yok. Yıllar sonra ilk defa 30 psikolojik sınırı aşıldı hem de sadece 50 günlük çalışmayla. O gün Ankara'da Mustafa Kemal'in adımlarıyla yürüyerek başardık bunu. Gece 2'de yapılan mitinglerle başardık. Uzunpınar'a çizmelerimizle girerek başardık. 19 ilçemizi adım adım gezerek başardık. Kağıttan okuması da gayet normal çünkü çok zor bir açıklama yapıyor ve ağzından çıkabilecek tek bir yanlış kelime hiç beklemeyeceğimiz sonuçlar getirebilir. Hesap soracaksak mücadeleden kaçanlardan hesap soralım. Şahsi menfaati peşinde koşanlardan soralım. Yapılan yanlış listelerin hesabını soralım. Partinin 8 puan nasıl daha az aldığını soralım. Ön seçim olmamasının hesabını soralım. Çarşaf listenin olmamasının hesabını soralım.Beckett'in dediği gibi yine denedik ve daha güzel yenildik. Hepiniz gözünde o inancı, o parıltıyı gördüm. Vazgeçerseniz kaybederiz, şuandan itibaren mücadeleye devam edersek başarırız. İnanırsak başarırız. "Zafer muhteşem olacak" sözü 24 Haziran gününe özel bir söz değildi. O muhteşem gün gelecek size söz veriyorum. Bu daha başlangıç mücadeleye devam!Bütün örgütümün, tüm mücadele edenlerin, hepinizin; elinize, emeğinize, yüreğinize sağlık. Stresli bir süreç yaşadık istemeden kırdıklarım oldu biliyorum hoşgörün, affedin. Biriz, birlikteyiz her zaman bu 6 ok'lu bayrağın altında omuz omuzayız.” 



