Denizli’nin Çivril İlçesi Hamam Mahallesinde belediye ekiplerince tamamlanan üst yapı çalışmaları sonrası yol ortasında kalan elektrik direği görenleri hayrete düşürüyor. Sürücüler açısından tehlike arz eden direk kazalara davetiye çıkarırken, mahalle sakinleri bu direğin oradan kaldırılması için yapılabilecek bir çalışma yok muydu sorusunu soruyor.Mahalle sakinleri taş döşeme çalışmalarının tamamlanması ile biten üst yapı çalışmalarından sonra bu direğin hala ortada duruyor olmasına anlam veremediklerini belediyenin bu direğin kaldırılması için bir girişimde bulunup bulunmadığını merak ettiklerini dile getirdiler.
Denizli Haberleri
Yayınlanma: 10 Ağustos 2018 - 11:50
GÖREN ŞAŞIP KALIYOR
Denizli’nin Çivril İlçesinde üst yapı çalışmaları sona eren yolun ortasında kalan elektrik direği sürücülere zor anlar yaşatırken, görenler şaşıp kalıyor.
Denizli Haberleri
10 Ağustos 2018 - 11:50
İlginizi Çekebilir




