Dr. Muharrem Güney, Güneş Ortak Sağlık Birimleri olarak dünyayı etkisi altına alan COVİD-19 sebebiyle evden ve iş yerinden hastaneye gidemeyen hastalar için on-line doktor hizmetlerinin başladığını açıkladı. Güney, “Hizmet kapsamında hastalar doktorlarımızla akıllı telefon ve tablet üzerinden her hafta çarşamba ve Perşembe günleri canlı görüşme yapabilecek” dedi.
Güney, “Güneş Ortak Sağlık ve Güvenlik Birimi olarak, hizmet verdiğimiz firmalarımızda çalışanlarımızın Covid -19 ile ilgili kaygı ve hassasiyetlerine önem veriyoruz. Hastaneye gitmekten kaçınan tüm çalışanlarımızın sağlık sorunları hakkında on line bilgi alabilmeleri için Online İşyeri Hekimliği hizmetini başlattık. Artık Her hafta Çarşamba ve Perşembe günleri saat 19:00 – 20:00 saatleri arasında işyeri hekimimiz çalışanlarımız ile bulaşacaktır. www.gunesosgb.com adresinden bize ulaşabilirsiniz” şeklinde konuştu.DETAYLI BİLGİ İÇİN TIKLAYINIZ
Güney, “Güneş Ortak Sağlık ve Güvenlik Birimi olarak, hizmet verdiğimiz firmalarımızda çalışanlarımızın Covid -19 ile ilgili kaygı ve hassasiyetlerine önem veriyoruz. Hastaneye gitmekten kaçınan tüm çalışanlarımızın sağlık sorunları hakkında on line bilgi alabilmeleri için Online İşyeri Hekimliği hizmetini başlattık. Artık Her hafta Çarşamba ve Perşembe günleri saat 19:00 – 20:00 saatleri arasında işyeri hekimimiz çalışanlarımız ile bulaşacaktır. www.gunesosgb.com adresinden bize ulaşabilirsiniz” şeklinde konuştu.DETAYLI BİLGİ İÇİN TIKLAYINIZ





