Uşak Vefaspor hazırlıklarını Akvadi stadında yaptıkları antrenmanla sürdüren Çal Belediyespor’da Teknik Direktörü Yaşar Güngör, “Takım kondisyon olarak her geçen gün daha iyiye gidiyor. Maçlarda gereksiz kartlar görüyoruz. Bunu önlemek için futbolcularla sürekli görüşüyorum. Grupta zayıf takım diye bir şey yok. Her takım her takımı yenebiliyor. Amacımız öncelikle Uşak deplasmanından kayıpsız dönmek. Yaşanan tüm şanssızlıklara rağmen, yönetim ve futbolcular gerekli özveride bulunuyor. Teknik heyet olarak bize de özveride bulunmak düşüyor. Sezon sonunda taraftarımızı mutlu etmek bizim görevimiz ve bunu başaracağız” dedi.
Spor
Yayınlanma: 08 Kasım 2017 - 10:14
GÜNGÖR: DAHA İYİ OLACAĞIZ
10 Kişi kaldıkları karşılaşmada Diki Çandarlı Gücü’nü son dakika golüyle deviren Çal Beledilespor’da moraller yerinde. Kondisyon olarak takımın her geçen gün daha da iyiye gittiğini belirten Teknik Direktör Yaşar Güngör, yaşanan şanssızlıklara rağmen takımın iyi yerlere geleceğine inandığını söyledi.
Spor
08 Kasım 2017 - 10:14




