Manga Grubu solisti Ferman Akgül, geçtiğimiz ay çıkardığı ilk solo çalışması olan Yürüyorum İçimde albümünün tanıtımı kapsamında Forum Çamlık AVM'de sevenleriyle buluştu. Akgül, albümde yer alan şarkılarını hayranları için seslendirdi. Akgül, kurulan mini sahnede şarkılarını söylerken, sevenleri telefonlarıyla bol bol görüntü ve fotoğraf çekti. Hayranlarına Manga Grubu'ndan ayrılmadığını söyleyen Akgül, yaz aylarında yeni bir albüm çıkaracaklarını söyledi. Yaklaşık 1 saat sahnede kalan Akgül daha sonra, yazdığı Osmanlı Cadısı Tırnova kitabını da okurları için imzaladı. Akgül okurlarıyla özçekim yapmayı da ihmal etmedi.
Magazin
Yayınlanma: 27 Nisan 2017 - 08:55
HAYRANLARIYLA BULUŞTU
Denizli'de hayranlarıyla buluşan Manga Grubu'nun solisti Ferman Akgül, ilk solo çalışması 'Yürüyorum İçimde' albümünden şarkılarını seslendirirken 'Osmanlı Cadısı Tırnova' isimli kitabını da okurları için imzaladı.
Magazin
27 Nisan 2017 - 08:55
İlginizi Çekebilir




