Denizli Ticaret Borsası Basın sorumlusu Veli Bozkaya ve eşi Nadide Buse Bozkaya çiftinin dünyalar güzeli bir kızı oldu. Denizli Odak Hastanesinde dünyaya gelen Pınar bebeğin ve annesinin sağlık durumu iyi olurken, Veli Bozkaya baba olmanın mutluluğunu satırlara döktü.Baba olmanın ne demek olduğunu kızı Pınar’ı kucağına aldıktan sonra anladığını daha doğrusu hissettiğini dile getiren Veli Bozkaya, sosyal paylaşım sitesi Facebook hesabından yaptığı duygusal paylaşımı ile okuyanların adeta yüreklerine dokundu.Denizli Ekspres ailesi olarak Bozkaya çiftini tebrik eder, Pınar bebeğe sağlıklı ve mutlu bir ömür dileriz.
Veli Bozkaya’nın baba olmanın mutluluğunu şu sözlerle dile getirdi;“Herhalde biri saatlerce "babalık nasıl bir şey" diye anlatmaya kalksa anlamazdım onu ya da anladığımı sanırdım yanılarak.Hayatın doğal döngüsü içinde var olan bir süreç, duygu derdim. 9 aylık süreçte kendimi de ona göre hazırladım. Doğduk, büyüdük, sevdik, sevildik, evlendik, çocuğumuz olacak, o büyüyecek.... Hayat bu.Lakin geçtiğimiz pazar günü dünyaya gelen kızım hayatın hiç de öyle olmadığını daha ilk ağlayışında bana gösterdi.Ameliyathanenin kapısında beklerken sesini ilk duyuşum... O ana kadar doğumun heyecanını içimde yaşayan ben artık duygularımı kontrol edemez olmuştum. İçeriden gelen o ses benim bir parçamdı! Ben geldim diyordu.Sesini ilk duyduğum anda boşalan göz yaşlarım yanaklarımdan aşağı süzülürken BABA olmanın hiç de düşündüğüm gibi olmadığını anladım.30-31 yıllık hayatımda gözümde ikiye ayrıldı."BABA OLMADAN ÖNCESİ ve BABA OLDUKTAN SONRASI"Baba olmak o uyurken başında sabırla beklemekmiş.O uyurken saatlerce onu izleyip, izlemeye doyamamakmış.Annesini emdiğinde, karnı doyduğunda, gazını çıkardığında dünyanın en mutlu insanı olmakmış.Bir yere gittiğinde daha 3-4 günlük olan Onu özlemekmiş.Uyurken onu koklayıp, minicik ellerini tutup, küçücük burnundan öpmekmiş.Onu her kucağına aldığında her seferinde mutluluktan ağlamakmış.Bu satırları yazarken bile onu düşünüp mutluluktan ağlamakmış.Artık hayatın anlamı bambaşka benim için.Yakın zaman önce babasını kaybetmiş biri olarak Babamın gözündeki, gönlündeki yerimizi şimdi çok daha iyi anlıyorum. Gönül isterdi ki sevincimizi, mutluluğumuzu onunla paylaşabilseydik...Bu duyguları yaşamak isteyen herkesin yaşaması temennisi ile. Sağlıcakla kalın.”
Veli Bozkaya’nın baba olmanın mutluluğunu şu sözlerle dile getirdi;“Herhalde biri saatlerce "babalık nasıl bir şey" diye anlatmaya kalksa anlamazdım onu ya da anladığımı sanırdım yanılarak.Hayatın doğal döngüsü içinde var olan bir süreç, duygu derdim. 9 aylık süreçte kendimi de ona göre hazırladım. Doğduk, büyüdük, sevdik, sevildik, evlendik, çocuğumuz olacak, o büyüyecek.... Hayat bu.Lakin geçtiğimiz pazar günü dünyaya gelen kızım hayatın hiç de öyle olmadığını daha ilk ağlayışında bana gösterdi.Ameliyathanenin kapısında beklerken sesini ilk duyuşum... O ana kadar doğumun heyecanını içimde yaşayan ben artık duygularımı kontrol edemez olmuştum. İçeriden gelen o ses benim bir parçamdı! Ben geldim diyordu.Sesini ilk duyduğum anda boşalan göz yaşlarım yanaklarımdan aşağı süzülürken BABA olmanın hiç de düşündüğüm gibi olmadığını anladım.30-31 yıllık hayatımda gözümde ikiye ayrıldı."BABA OLMADAN ÖNCESİ ve BABA OLDUKTAN SONRASI"Baba olmak o uyurken başında sabırla beklemekmiş.O uyurken saatlerce onu izleyip, izlemeye doyamamakmış.Annesini emdiğinde, karnı doyduğunda, gazını çıkardığında dünyanın en mutlu insanı olmakmış.Bir yere gittiğinde daha 3-4 günlük olan Onu özlemekmiş.Uyurken onu koklayıp, minicik ellerini tutup, küçücük burnundan öpmekmiş.Onu her kucağına aldığında her seferinde mutluluktan ağlamakmış.Bu satırları yazarken bile onu düşünüp mutluluktan ağlamakmış.Artık hayatın anlamı bambaşka benim için.Yakın zaman önce babasını kaybetmiş biri olarak Babamın gözündeki, gönlündeki yerimizi şimdi çok daha iyi anlıyorum. Gönül isterdi ki sevincimizi, mutluluğumuzu onunla paylaşabilseydik...Bu duyguları yaşamak isteyen herkesin yaşaması temennisi ile. Sağlıcakla kalın.” 



