Osmanlı’da ilk parlamenter seçimler 1876 Tanzimat ile beraber yapıldı…Sonra, 1923 yılından itibaren sadece Cumhuriyet Halk Partisinin girdiği tek parti ile 1946 yılına kadar seçimler yapıldı.1946’dan sonra, 1950 seçimlerinde Demokrat Partinin de katılımı ile seçim yapıldı ve seçimi de DP kazanmış oldu…1950 sonrası nice iktidar olmuş, şimdi ise tabelası bile kalmamış siyasi partiler geldi ve geçti.Şu anda ise 93 siyasi parti bulunmaktadır…Şimdiye kadar Türkiye Cumhuriyetinin Yönetilmesinde görev alan siyasi partiler ve siyasetçileri bir düşünün…Yüce Divanda yargılananlar, mafya ile ilişkileri olanlar, arkalarını terör örgütüne dayayanlar, kumarhanede yumruk yiyenler, kumar borcu olanlar, Anayasayı delenler, idam edilenler, askeri vesayetle Ülkeyi yönetenler, muhtıra yiyenler, şapkasını Gaptırmayanlar, 6 defa gidip 7 defa gelenler…GÜNEŞ MODEL de HÜKÜMET KURANLAR, Türk Milliyetçiliği ve Türklük ile sorunu olanlar, Devletin Bekasını unutanlar…Atatürk’ün partisi olarak sadece övünenler!Aman Ya Rabbi, Aman Ya Rabbi, aman Ya Rabbi…Çaylar dere, dereler ırmak, ırmaklar denizler, denizler ise Okyanus oldu!Siyaseti DEVLETTEN NEMALANMAK olarak gören, sloganlarla Ülke yöneten, yönetim stratejisi olmayan siyasetçilerin yanında ise, Hukuku GUGUK diyen, kişilerin temel hak ve özgürlüklerine saygısız, kifayetsiz, bilgisiz, cahil, çuhayla insanlardan oluşan bir zavat-ı ikbal-i menfaat çetesinin kurduğu düzen…ABD’den İCAZET almayan bir siyasi parti asla iktidar olamazdı.Olsa bile güvenoyu alamazdı…Alsa bile iç huzuru yok eden CİA ve Türk ajanlarının oyununa mağlup olurdu…Türkiye siyasetinde ilk defa AK Parti, 16 yıl iktidar olabilirdi.Bunun da var olma sebebi,sayın Recep Tayyip Erdoğan’dır…Diğerleri ile sadece FİGÜRANDIR…Her şeyin bir sonu olduğu gibi işte geldik ERKEN SEÇİME!24 Haziran 2018 Genel seçim kararı alındı…Muhalefet partilerinin sadece ismi vardı…Erken seçim kararının alınmasında etkili olan MHP Genel Başkanı Sayın Dr. Devlet Bahçeliye, bu konuda saygılarımı sunuyorum…İlmi siyaset, Vatan ve Millet için yapılır.RABİA ya da BOZKURT işareti yaparsanız ve içini doldurmazsanız bir 50 yıl da aynı siyaset farklı siyasetçilerle, devam eder gider.Osmanlı, sülalenin adıdır. Osmanlı da önemli olan, İmparatorluğun yani Saltanatın ve Hilafetin BEKASI idi.Türk, Kürt, Çerkez, Boşnak, Arap, Arnavut önemli değildi. Hepsi de padişahın KULLARI idi…Tek DİL, OSMANLICA…Farsça ve Arapça en etkin diller idi.Türkçeyi, sadece, askerlik yapan, demircilik, bahçıvanlık, arabacılık, semercilik yapan garip Anadolu insanı konuşuyordu…Türkiye’de siyaset içindeki YALAKALAR ve Başbakan, Cumhurbaşkanından çok reisçi olan insanlar temizlenmeden ÜLKE DÜZELMEZ…İşte İLM-İ SİYASET DE BUDUR…Öncelikle, siyasetin BAKTERİLERİ, VİRÜSLERİ temizlenmelidir…Müslüman Türk ve Kürt halkı,her zaman devletinin yanındadır…HDP, %3 bile oy alamaz….Yeter ki! Siz tuzu kokutmayın…Ülkem ve Milletim adına, erken seçim hayırlı olsun…
Siyaset
Yayınlanma: 25 Nisan 2018 - 16:15
İ L M –İ S İ Y A S E T
Siyaset
25 Nisan 2018 - 16:15
İlginizi Çekebilir




