• Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri
Anasayfa
  • Yaşam
  • Denizli Haberleri
    ÇameliPamukkale MerkezefendiAcıpayamBeyağaçBozkurtÇalÇardakGüneyHonazKaleSerinhisarTavasBuldanÇivrilBekilliBabadağBaklanSarayköy
  • Gündem
  • DENİZLİ BŞB
  • Siyaset
    Adalet ve Kalkınma PartisiCumhuriyet Halk PartisiİYİ PartiMilliyetçi Hareket PartisiDiğer Partiler
  • Ekonomi
  • Asayiş
  • DTO
  • Spor Dünya Sağlık Kültür-Sanat Bilim ve Teknoloji Magazin Eğitim Genel
  • Ara
A
Büyüt
A
Küçült
  1. Haberler
  2. Merkezefendi
  3. İLK RAKİP SAMSUNSPOR
Merkezefendi
Yayınlanma: 27 Ağustos 2019 - 19:24

İLK RAKİP SAMSUNSPOR

Merkezefendi Belediyesi Denizli Basket’in mücadele edeceği Türkiye Basketbol Ligi 2019-2020 sezonu fikstür çekimi gerçekleştirildi. Çekilen fikstüre göre Merkezefendi Belediyesi Denizli Basket ilk maçına Samsun deplasmanında çıkacak. Denizli Basket Baş Antrenörü Ateşdağlı, “İyi bir rakiple deplasmanda oynayacağız. Kazanmak için elimizden geleni yapacağız. Yeni sezona da güzel bir başlangıç yapmak istiyoruz” dedi.

Merkezefendi
27 Ağustos 2019 - 19:24
1 dk okunma süresi
A
Büyüt
A
Küçült
İLK RAKİP SAMSUNSPOR

Türkiye Basketbol Ligi fikstür kura çekimi İstanbul'da gerçekleştirildi. Gerçekleştirilen fikstür çekiminde Merkezefendi Belediyesi Denizli Basket’in fikstürü belirlendi. Denizli Basket’in ilk haftaki rakibi Samsunspor oldu. Karşılaşmanın günü ve saati açıklanmadı. Merkezefendi Belediye Başkanı Şeniz Doğan, yeni sezonda başarılı bir grafik çizeceklerini söyledi. Başkan Doğan, “Yeni sezonun hayırlı olmasını diliyorum. Güçlü bir takım kurduk. Taraftarlarımızı maçlarımıza bekliyoruz. Bu sezonda da Denizli’yi en iyi şekilde temsil edeceğiz. İlk maçımızdan da galibiyetle ayrılmak istiyoruz” dedi.

“SEZONA GALİBİYETLE BAŞLAMAK İSTİYORUZ”

TBL 2019-2020 sezonu öncesi takıma takviyelerde bulunan Denizli Basket, sezona iyi bir başlangıç yapmak istiyor. Takım olarak moralli ve heyecanlı olduklarını söyleyen Merkezefendi Belediyesi Denizli Basket Baş Antrenörü Şahin Ateşdağlı; “Geçen yıl olduğu gibi bu yıl da sezona iyi başlamak istiyoruz. Geçen yılki başarımızı şampiyonlukla taçlandırdık. Sezon öncesi verimli bir hazırlık dönemi geçiriyoruz. Yeni oyuncular geldi ve takıma çok çabuk adapte oldular. Denizli Basket olarak iyi bir takım, güzel bir aile olduk. Bizim için önemli olan da bu. Saha içinde nasıl takım oluyorsak, saha dışında da güzel bir aile olmalıyız. İlk maçımızı deplasmanda Samsunspor ile oynayacağız. İyi bir rakiple oynayacağız. Seyri yüksek ve zevkli maç geçmesini istiyoruz. Kazanmak için elimizden geleni yapacağız” diye konuştu.

Denizli Basket, 2019-2020 sezonu öncesi Türkiye Basketbol Federasyonu’nun düzenlediği Federasyon Kupası’nda mücadele edecek. Kupa, 30 Eylül – 7 Ekim tarihleri arasında Eskişehir’de düzenlenecek. Merkezefendi Belediyesi Denizli Basket, turnuvada D grubunda Bandırma Kırmızı, Gemlik Basketbol ve Yalova Spor ile karşılaşacak. Denizli Basket, Federasyon Kupası’nda ilk maçını 30 Eylül’de Gemlik Basketbol ile oynayacak.


ANASAYFAYA DÖNMEK İÇİN TIKLAYINIZ
İlginizi Çekebilir
Merkezefendi Belediyesi parkları yaza hazırladı
Merkezefendi Belediyesi parkları yaza hazırladı
TUTUKLAMA KARARININ ARDINDAN, BAŞKAN DOĞAN'DAN İLK AÇIKLAMA
TUTUKLAMA KARARININ ARDINDAN, BAŞKAN DOĞAN'DAN İLK AÇIKLAMA
Merkezefendi'de Şafak Operasyonunda Gözaltı Sayısı 14'e Yükseldi
Merkezefendi'de Şafak Operasyonunda Gözaltı Sayısı 14'e Yükseldi
Merkezefendi Belediyesi'ne Operasyon: Emrah Karan Dahil 5 Kişi Gözaltına Alındı
Merkezefendi Belediyesi'ne Operasyon: Emrah Karan Dahil 5 Kişi Gözaltına Alındı
‘‘Sessiz kalmayacağız’’
‘‘Sessiz kalmayacağız’’

Ana Sayfa
Yaşam
Denizli Haberleri
Gündem
DENİZLİ BŞB
Siyaset
Ekonomi
Asayiş
DTO
Spor
Dünya
Sağlık
Kültür-Sanat
Bilim ve Teknoloji
Magazin
Eğitim
Genel
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
  • Rss
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.

Yazılım: Tumeva Bilişim