Denizli’nin Acıpayam İlçesinde faaliyet gösteren bir fabrikada çalışan işçiler akşam yemeğini yedikten sonra rahatsızlanmaya başladı. Zehirlenme belirtileri gösteren 8 işçi Acıpayam Devlet Hastanesi acil servisine başvurarak tedavi altına alındı.İddialara göre öğle yemeğinde verilen yemeğin akşam yemeğinde tekrar verilmesinden kaynaklanan zehirlenme olayında işçilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.Acıpayam Gazetesi.com
Tahmini okuma suresi: 1 dakika.




