Acıpayam Belediyesi Meclis üyeleri Şükrü Yalçın, Birgül Burhan ve Nursel Taş, ANFAŞ EXPO Center'da düzenlenen 8. Antalya Şehircilik ve Teknolojileri Fuarı açılışına katıldı.Meclis Üyeleri Akdeniz Belediyeler Birliği Başkanı aynı zamanda Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü ile tanışma fırsatı buldular.Antalya Valisi Münir Karaloğlu, Türkiye Belediyeler Birliği ve Akdeniz Belediyeler Birliğinin iş birliğinde ANFAŞ EXPO Center'da düzenlenen 8. Antalya Şehircilik ve Teknolojileri Fuarı'nda Türkiye'den 45 belediyenin katıldığı fuarda, yurt içinden 150 firma stantlarda Ulaşım araçları, geçiş ve aktarma sistemleri, demirbaş tüketim malzemeleri, kent mobilyaları, altyapı, temizlik, bakım, ses, ışık ekipmanları, yangın, iş sağlığı ve iş güvenliği sistemleri tanıtıldı.
Denizli Haberleri
Yayınlanma: 30 Mart 2018 - 11:04
MECLİS ÜYELERİ'NDEN ANTALYA ÇIKARMASI
Denizli Acıpayam Belediyesi meclis üyeleri, 8. Antalya Şehircilik Ve Teknolojileri Fuarına katıldı.
Denizli Haberleri
30 Mart 2018 - 11:04
İlginizi Çekebilir




