• Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri
Anasayfa
  • Yaşam
  • Denizli Haberleri
    ÇameliPamukkale MerkezefendiAcıpayamBeyağaçBozkurtÇalÇardakGüneyHonazKaleSerinhisarTavasBuldanÇivrilBekilliBabadağBaklanSarayköy
  • Gündem
  • DENİZLİ BŞB
  • Siyaset
    Adalet ve Kalkınma PartisiCumhuriyet Halk PartisiİYİ PartiMilliyetçi Hareket PartisiDiğer Partiler
  • Ekonomi
  • Asayiş
  • DTO
  • Spor Dünya Sağlık Kültür-Sanat Bilim ve Teknoloji Magazin Eğitim Genel
  • Ara
A
Büyüt
A
Küçült
  1. Haberler
  2. Merkezefendi
  3. MERKEZEFENDİLİ GENÇLER ATASIYLA BULUŞTU
Merkezefendi
Yayınlanma: 18 Ekim 2019 - 16:09

MERKEZEFENDİLİ GENÇLER ATASIYLA BULUŞTU

Merkezefendi Belediyesi, ilçe sınırları içerisinde okuyan 11.sınıf öğrencilerini ‘Merkezefendili Gençler Atasıyla Buluşuyor’ programı kapsamında Ankara’ya gönderiyor.

Merkezefendi
18 Ekim 2019 - 16:09
1 dk okunma süresi
A
Büyüt
A
Küçült
MERKEZEFENDİLİ GENÇLER ATASIYLA BULUŞTU

Merkezefendi Belediye Başkanı Şeniz Doğan, akşam uğurladığı İbrahim Cinkaya Sosyal Bilimler Lisesi, Özel Denizli Fen Bilimleri Anadolu Lisesi ve Hakkı Dereköylü Güzel Sanatlar Lisesi öğrencileri ile sabah Anıtkabir’de bir araya geldi. Başkan Doğan’a, Merkezefendi Belediye Başkan Yardımcısı Fatih Coşkun da eşlik etti. Sabah ilk olarak Birinci ve İkinci Türkiye Büyük Millet Meclisi’ni ziyaret eden, ardından öğrencilerle birlikte Anıtkabir’i ziyaret eden Başkan Doğan, Anıtkabir Özel Defteri’ne duygu ve düşüncelerini aktardı. Ardından askerler eşliğinde Mozole’ye ‘Merkezefendi Belediyesi’ çelengini sunan Doğan, öğrencilerle birlikte bir dakikalık saygı duruşunda bulundu. Merkezefendi Belediye Başkanı Şeniz Doğan Anıtkabir Özel Defteri’ne “Büyük Önder Mustafa Kemal Atatürk, bugün Merkezefendili gençlerimizle birlikte manevi huzurunuza çıkmanın onurunu ve gururunu yaşıyoruz. Cumhuriyetimizin, ilke ve devrimlerinizin daima takipçisi olacağız, daima izinden yürüyeceğiz. Merkezefendi İlçemize hukuk ve etik kurallara uygun, aklın ve bilimin önderliğinde hizmet edeceğime söz veriyorum” cümlelerini yazdı. Başkan Doğan, “Ulu Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ü saygıyla, minnetle ve büyük bir özlemle anıyoruz” dedi.

Merkezefendili öğrenciler Anıtkabir programının ardından Ankara Üniversitesi Ziraat Fakültesi’ni ziyaret etti. Kafile daha sonra Maden Tetkik ve Arama Müzesi’ni gezdi. Buradaki geziden sonra Ankapark’ı gezecek olan Merkezefendili öğrenciler programın tamamlanmasının ardından Denizli’ye hareket edecekler.


ANASAYFAYA DÖNMEK İÇİN TIKLAYINIZ
İlginizi Çekebilir
Merkezefendi Belediyesi parkları yaza hazırladı
Merkezefendi Belediyesi parkları yaza hazırladı
TUTUKLAMA KARARININ ARDINDAN, BAŞKAN DOĞAN'DAN İLK AÇIKLAMA
TUTUKLAMA KARARININ ARDINDAN, BAŞKAN DOĞAN'DAN İLK AÇIKLAMA
Merkezefendi'de Şafak Operasyonunda Gözaltı Sayısı 14'e Yükseldi
Merkezefendi'de Şafak Operasyonunda Gözaltı Sayısı 14'e Yükseldi
Merkezefendi Belediyesi'ne Operasyon: Emrah Karan Dahil 5 Kişi Gözaltına Alındı
Merkezefendi Belediyesi'ne Operasyon: Emrah Karan Dahil 5 Kişi Gözaltına Alındı
“ALKIŞLANACAK PROJEYİ GÖLGELETMEM”
“ALKIŞLANACAK PROJEYİ GÖLGELETMEM”

Ana Sayfa
Yaşam
Denizli Haberleri
Gündem
DENİZLİ BŞB
Siyaset
Ekonomi
Asayiş
DTO
Spor
Dünya
Sağlık
Kültür-Sanat
Bilim ve Teknoloji
Magazin
Eğitim
Genel
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
  • Rss
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.

Yazılım: Tumeva Bilişim